کسب ۲ مدال نقره برای اسکی روی آب ایران در مسابقات آسیایی کره جنوبی

اعتمادآنلاین|

در مرحله نهایی مسابقات اسکی روی آب قهرمانی آسیا که در شهر «چون چئون» کره جنوبی در جریان است امروز(جمعه ۲۱ مرداد) «عباس ناطق نوری» ملی پوش باسابقه وکاپیتان تیم ملی اسکی روی آب ایران در فینال رشته پرش رده سنی بزرگسالان ضمن ایستادن در جایگاه دوم به مدال نقره دست یافت و اولین مدال آسیایی تاریخ اسکی روی آب ایران را به ارمغان آورد.

به گزارش ایسنا، ناطق نوری تنها رکورددار رشته پرش در ایران است اما «ابوالفضل زمانیان» هم در مرحله نهایی رشته اسلالوم رده سنی زیر ۱۷ سال یک نشان نقره دیگر برای کشورمان‌بدست آورد تا دومین مدال تاریخ ایران در قاره کهن به تصویر کشیده شود.

در روز پایانی این رقابتها فردا (شنبه) سروش سبحانی در فینال رشته ویک بورد و حمید قدمی در مرحله نهایی رشته اسلالوم بالای ۴۵ سال به مصاف رقبای خود می روند.

پست بعدی

نباید به هیچکس اجازه داد به روابط ایران و افغانستان آسیب بزند

ج آگوست 12 , 2022
اعتمادآنلاین| امیرخان متقی، وزیر خارجه دولت موقت طالبان در دیدار با «حسن کاظمی قمی» نماینده ویژه رئیس جمهور، «بهادر امینیان» سفیر و «سید حسن مرتضوی» معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل درباره تقویت روابط دو کشور گفتگو کرد. به گزارش تسنیم و بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط وزارت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000