پخش کنسانتره آهن اسفنجی اندیشمک

دو روش جهت فرآوری سنگ آهن وجود دارد که یکی تولید کنسانتره آهن خشک می باشد و دیگری تولید سنگ آهن که دانه بندی شده می باشد، مراکز مختلفی در زنجان و سایر شهرها اقدام به پخش کنسانتره به صورت عمده و ارزان کرده اند.

از نوع خوراکی کنسانتره ها در تهیه آبمیوه ها استفاده می شود در این مطلب قصد بررسی اطلاعاتی در خصوص کنسانتره آهن را داریم با ما همراه باشید تا به سوالاتی که در ذهن دارید پاسخ داده شود تا پس از آشنایی با این محصول بتوانید آن را راحت تر تهیه کنید.

مراحل تولید کنسانتره آهن نسبت به دانه بندی کردن آن سخت تر و پیچیده تر است که در چهار مرحله انجام می شود که به طور مختصر به شرح هر یک از آنها می پردازیم.

به دلیل کاربرد گسترده این محصول پخش کنسانتره آهن خشک معمولا به صورت عمده انجام می شود چراکه می توان آن را برای مدت مشخصی انبار و نگهداری کرد.

مراحل تولید کنسانتره آهن به صورت زیر می باشد:

مرحله خردایش: در قدم اول مواد معدنی داخل دستگاه سنگ شکن می شوند و به قطعه های 20 تا 100 سانتی متری تبدیل می شوند سپس این مواد خرد شده به وسیله نقاله به مراحل بعدی منتقل می شوند.

مرحله آسیاکنی: در این بخش مواد معدنی که کوچک هستند و اندازه آنها 30 میلی متر می باشد را داخل آسیای نیمه خود شکن قرار می دهند تا مواد به ابعاد 0.5 تا 1 میلی متری تبدیل و خرد شوند، دقت داشته باشید که می توانید از آسیایی غلطکی و فشاری به جای آسیای نیمه خود شکن نیز استفاده کنید، سپس موادی که به دست آمده اند به آسیاهای گلوله ای منتقل می شوند تا خردایش آنها به صورت مجدد انجام شود، توجه داشته باشید که در این مرحله عمل خردایش داخل محیط مرطوب و تر انجام می شود و برای اینکه اندازه ابعاد خردایش کنترل شود از هیدرو سیکلون ها استفاده می کنند.

مرحله پر عیار سازی: در این قسمت موادی که باطله هستند از موادی که ارزش بالایی دارند جدا می شوند که جهت انجام این کار معمولا از جداکننده های مغناطیسی استفاده می کنند که روش انجام آن به این صورت است که کانیهایی که آهن دارند وقتی عبور می کنند به جداکننده های مغناطیسی می چسبند و پس از آن به وسیله تیغه ای مناسب جمع می گردد، البته به این موضوع توجه داشته باشید که ملاک انتخاب به نیاز و نوع ماده معدنی که مد نظر داریم بستگی دارد.

شرکت کنسانتره اهن اندیمشک

بسیاری از افراد در اقصی نقاط کشور در زمینه ی کنسانتره آهن فعالیت دارد که یکی از این شرکت ها در اندیمشک می باشد. در بالا به مراحل اولیه ی تولید کنسانتره اشاره شد که در گام دوم قطعاتی که کمتر از سی میلی متر هستند جهت کم شدن بیشتر ابعاد به مرحله ی آسیاب که مراحلی تر می باشد وارد شده و آسیاب و خرد می شوند که در این مرحله ابعاد به یک میلی م تر می رسد.

برای افزایش خردایش در ادامه ی فرآیند از آسیابهایی به نام گلوله ای استفاده خواهد شد که خروجی آن دوغاب یا اسلاری می باشد که یک مخلوط از ذرات شناور خرد شده به همراه آن می باشد.

با توجه به این که محصولاتی همچون کنسانتره آهن کاربردهای زیادی دارد در بسیاری از شهرها به خصوص اندیشمک و یزد مراکز فروش عمده بسیاری دارد.

کنسانتره آهن اندیشمک کاربرد بسیار زیادی دارد که در گندله سازی، صنعت ذوب و تولید محصولات فلزی مورد استفاده قرار می گیرد و می توان در مراحل تولید آن عیار سنگ آهن را افزایش و یا کاهش داد عنصرهای مضر و ناخالصی سنگ را کاملا از بین ببرد و شکل ظاهری سنگ آهن را یکدست می کند همچنین هزینه های انرژی و ذوب را کم می کند.

فروش کنسانتره آهن اسفنجی

روش های گوناگونی برای فروش کنسانتره آهن اسفنجی وجود دارد که ما می خواهیم بهترین روش را به شما معرفی نماییم پس با ما تا انتها همراه باشید.

همانطور که می دانید ما در عصر ارتباطات زندگی می کنیم که تکنولوژی در جهان بسیار پیشرفت کرده است از این رو شما به راحتی می توانید به روش اینترنتی و غیر حضوری محصول مورد نظر خود را به فروش برسانید؛ حال ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چگونه و چجوری؟

در اینجا برایتان به طور کامل توضیح خواهم داد؛ شما به راحتی می توانید با طراحی یک سایت و قرار دادن محصولات خود در داخل سایت همراه با کیفیت و قیمت آن، آن را در فضای مجازی منتقل کنید؛ با این روش تمامی افراد در هر کجای ایران که باشند به راحتی می توانند محصولات شما را مشاهده کنند و در صورت نیاز با شماره های درون سایتتان تماس حاصل کنند؛ از این رو به راحتی می توانید محصول مورد نظرتان را به فروش برسانید.

اما یک راه بهتری هم نیز وجود دارد برای افرادی که خودشان توانایی درست کردن سایت را ندارند و نمی دانند از کجا کنسانتره آهن اسفنجی  با کیفیت و قیمت مناسب را خریداری نمایند می توانند به مجموعه ما اعتماد کنند و با مشاوران ما تماس حاصل کرده و در مورد کالای انتخابی با توجه به بودجه تعیین شده خود انتخابی درست کرده و محصول با کیفیتی را خریداری نمایند.

کارشناسان و متخصصان ما آماده هستند تا به شما مشتریان و خریداران عزیز بهترین مشاوره ها را بدهند و تا آخرین مرحله از خرید شما را راهنمایی می نمایند تا هیچگونه ابهام و سوال در ذهنتان باقی نماند پس اگر قصد خرید دارید همین الان با شماره های موجود در سایت ما تماس برقرار کنید.

پست بعدی

پمپ آب 12 24 ولت قوی ارزان مخصوص ساختمان 4 طبقه

ج آگوست 12 , 2022
شاید فکر کنید یک سری سوالاتی که فروشنده برای دادن قیمت و معرفی یک پمپ آب خوب برای ساختمان 7 طبقه ی شما می پرسد بی اهمیت باشند اما برای معرفی، فروشنده نیاز دارد تا اطلاعاتی مانند تعداد طبقات، تعداد واحدها، متراژ واحدها، تعداد شیرهای ساختمان، میزان مصرف آب شما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000