افزایش تولید در اوپک پلاس بعید است

اعتمادآنلاین|

این آژانس روز پنجشنبه در گزارش ماهانه خود خاطرنشان کرد: وعده افزایش «عمدتا نمادین» یکصد هزار بشکه‌ای اوپک پلاس در ماه سپتامبر با توجه به کاهش تولید روسیه احتمال دارد که در حقیقت به کاهش تبدیل شود.

به گزارش ایرنا، به نقل از بلومبرگ، بنا به اعلام آژانس بین المللی انرژی، با توجه به سطح نسبتا پایین ظرفیت تولید مازاد که به طور عمده در اختیار عربستان و امارات متحده عربی قرار دارد، احتمال افزایش قابل‌توجه بیشتر تولید اوپک پلاس در ماه‌های آتی وجود ندارد.

بر اساس پیش بینی آژانس، عرضه روزانه غیراوپک پلاس در سال جاری میلادی ۱.۷ میلیون بشکه و در سال آینده ۱.۹ میلیون بشکه افزایش خواهد یافت که اگر چه شتاب قابل ملاحظه‌ای در مقایسه با سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد اما همچنان کمتر از ۲.۱ میلیون بشکه تولید روزانه رشد تقاضا در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ است.

دو هفته پیش، ۲۳ کشور عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت و متحدانش (ائتلاف اوپک پلاس) در سی‌ویکمین نشست خود، بر سر افزایش ۱۰۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه برای ماه سپتامبر (شهریورماه – مهرماه) به توافق رسیده بودند.

پست بعدی

مرگ مشکوک یک مدیر ارشد پتروشیمی

پ آگوست 11 , 2022
ایرنا نوشت: جسد شهریار جهرمی از مدیران مجتمع‌های پتروشیمی فعال در جنوب کشور در مجاور محور فیروزآباد – جم کشف شده که به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس، براساس بررسی‌های اولیه جراحت‌های ناشی از سقوط از پرتگاه، علت مرگ وی بوده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000