درمیان دلیرمردان سرافراز عرصه حماسه، آوازه سردار «عبدالله اسکندری» درخشان است

اعتمادآنلاین|

درمیان دلیرمردان سرافراز عرصه حماسه، آوازه سردار «عبدالله اسکندری» درخشان است؛ سرداری که در ایام دفاع مقدس، پیوسته در سرزمین‌های نور و حماسه، شهادت را می جویید و عاقبت، رزق و روزی اش پاسداری از حرم عقیله بنی هاشم (س) و فوز عظیم شهادت در این راه با سری جدا از پیکر شد.

به گزارش فارس، رئیس قوه قضاییه، به منظور گرامیداشت تشییع پیکر سردار شهید اسکندری، پیامی به این مضمون صادر کرد:

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »

« مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا »

همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، ماه شهادت و آزادگی و ایثار، ایران اسلامی بار دیگر به شمیم شهدا عطرآگین شد؛ این بار شهدایی که در زمره رهروان طراز اول و برجسته مکتب حسین بن علی (ع) هستند و عاشقی و حریت و دفاع از کیان دین را فرسنگ ها دورتر از خانه و کاشانه مشق کردند و برای حراست از حرم آل الله، جان عزیزشان را در طبق اخلاص نهادند.

در میان این دلیرمردان سرافراز و کواکب آسمان غیرت و شجاعت، نام و آوازه سردار «عبدالله اسکندری» درخشان و پر تلألو است؛ سرداری که در ایام دفاع مقدس، پیوسته در سرزمین های نور و حماسه، شهادت را می جویید و عاقبت، رزق و روزی اش پاسداری از حرم عقیله بنی هاشم (س) و فوز عظیم شهادت در این راه با سری جدا از پیکر شد.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت بابت شهادت این بزرگمردان عاشورایی به ویژه شهید عبداالله اسکندری به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و خانواده های صبور و همرزمانشان، از عموم مردم حسینی و شهید پرور ایران اسلامی که در آیین های وداع و تشییع پیکرهای مطهراین شهدا، حضوری پر شور و شعور داشتند، قدردانی می کنم.

غلامحسین محسنی اژه ای

رئیس قوه قضائیه

1

پست بعدی

عملیات اخیر در غزه شکست سیاست "احمقانه" اسرائیل بود

د آگوست 8 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه هاآرتص نوشت: عملیات نظامی اخیر در غزه شکست سختی برای سیاست رژیم صهیونیستی در نوار غزه است. این عملیات نظامی زندگی روزانه اسرائیلی‌ها را تعطیل می‌کند و زندگی فلسطینی‌ها در غزه را به کابوس مستمر تبدیل می‌کند. به گزارش ایسنا، این روزنامه افزود: ما برای توقف این "روند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000