اختلاف مالی پرسپولیس و مهاجم مد نظر یحیی

اعتمادآنلاین|

گفته شده یورگن لوکادیا مهاجم هلندی مورد نظر باشگاه پرسپولیس با درخواست مالی بالایش مانعی شده تا توافقات بین این بازیکن و این باشگاه انجام شود.

به گزارش خبرورزشی، امیرعلی حسینی مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس که چند روز قبل راهی ترکیه شده بود تا مذاکرات با این بازیکن را انجام دهد به تهران بازگشته، اما از توافق با این بازیکن خبری نیست.این در حالی است که فصل جدید لیگ‌ برتر از جمعه هفته جاری آغاز می شود و سرخپوشان همچنان در جذب مهاجم ناموفق بوده اند.

اما آن طور که ما شنیدیم مشکل پرسپولیس و این مهاجم اصل قرارداد نیست. ظاهراً تمام اختلاف پرسپولیس و یورگن لوکادیا بر سر ۳۰۰ هزار دلار آپشن است، نه اصل قرارداد!

در واقع اگر لوکادیا در طول فصل با عملکرد درخشان خودش آپشن‌های قرارداد را فعال کند،پرسپولیس علاوه بر رقم اصلی که شنیده می شود ۸۰۰ هزار دلار است،باید ۳۰۰ هزار دلار دیگر به این مهاجم پرداخت کند که باشگاه تا کنون بر سر این آپشن که اتفاقا لوکادیا خیلی بر آن اصرار دارد،به توافق نرسیده است.

پست بعدی

شمار شهدای فلسطینی به ۳۲ تن رسید

ی آگوست 7 , 2022
اعتمادآنلاین| آمار شهدای فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۲ تن از جمله شش کودک افزایش یافت. به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت بهداشت غزه گزارش داد، از روز جمعه تاکنون ۳۲ فلسطینی از جمله شش کودک در حملات رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیدند و ۲۱۵ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000