مسیر نقل و انتقالات استقلال تغییر کرد

اعتمادآنلاین|

مهم‌ترین اتفاقی که در جدیدترین بازی تدارکاتی استقلال رخ داد، مصدومیت صالح حردانی مدافع راست این تیم است و این مصدومیت درحالی حادث شد که با اعلام باشگاه استقلال تنها به منظور جلوگیری از تشدید مصدومیت وی در این بازی تعویض شد و معاینات تکمیلی وضعیت او را مشخص می‌کند.

به گزارش خبرورزشی، حردانی یکی از معدود بازیکنان استقلال است که در پست خود تنهاست و بازیکن تخصصی دیگری در این پست حضور ندارد. با اینکه در بین بازیکنان استقلال نفراتی مثل یامگا و میرزایی قابلیت بازی در این پست را دارند، اما فقدان یک مدافع راست تخصصی به عنوان ذخیره حردانی در طول فصل می‌تواند موجب نگرانی ساپینتو را فراهم کند.

شاید این مصدومیت منجر به این گردد که سرمربی آبی‌ها جذب یک مدافع راست دیگر را هم برای ادامه فصل در دستور کار قرار دهد تا در مواقع مورد نیاز بازیکن تخصصی در این پست داشته باشد.

پست بعدی

میرتاج‌الدینی : افزایش یارانه نقدی ، قدرت خرید مردم را افزایش و فاصله طبقاتی را کاهش داده

ی آگوست 7 , 2022
ایرنا نوشت:نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: پرداخت یارانه ۴۰۰ هزار تومانی به اقشار ضعیف جامعه موجب افزایش قدرت خرید این قشر و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه شده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000