حریق گسترده در کارگاه ساخت مواد پلاستیکی در اصفهان مهار شد

اعتمادآنلاین|

​فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار داشت: در ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه امروز رؤیت دود سنگین در ابتدای بلوار دانشگاه سمت خوراسگان به آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد که بلافاصله ۲ اکیپ از ایستگاه ۴ و ۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه دود مربوط به حریق گسترده‌ای بود که در کارگاه ساخت مواد پلاستیکی اتفاق افتاده بود، افزود: حریق گسترده نیازمند اعزام نیروهای بیشتر بود که بلافاصله ۸ ایستگاه دیگر به محل حادثه اعزام شدند.

کاوه آهنگران با بیان اینکه ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی حریق را اطفا کردند، بیان کرد: با تلاش آتش‌نشانان این حریق مهار شد و از سرایت به کارگاه‌های ام دی اف و کارگاه‌های مجاور جلوگیری شد.

پست بعدی

تورم در هلند به بالاترین میزان طی 47 سال اخیر رسید

ج آگوست 5 , 2022
اعتمادآنلاین| اداره مرکزی آمار هلند (CBS) اعلام کرد که تورم در این کشور در جولای گذشته برای اولین بار از سال ۱۹۷۵ تا کنون به ۱۰.۳ درصد رسید. ​به گزارش فارس، به نقل از روسیا الیوم، به گفته این دفتر، این اولین باری است که نرخ تورم هلند از سپتامبر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000