ادعای «ضرب‌الاجل ۷۲ ساعته» برای مذاکرات وین، برداشت نادرستی از مطلب پایگاه بلومبرگ است

اعتمادآنلاین|

در مطلب مورد اشاره، عنوان شده است که در صورت اتخاذ تصمیمات سیاسی لازم، از لحاظ فنی این امکان وجود دارد که ظرف ۷۲ ساعت توافق نهایی شود.

به گزارش ایسنا، این عبارت، به معنای تعیین ضرب‌الاجل نبوده و اتفاقا جمهوری اسلامی ایران نیز بارها تاکید کرده است که اگر تصمیمات سیاسی لازم اتخاذ شود، می‌توان ظرف مدت کوتاهی به توافق رسید.

برخی رسانه ها امروز به نقل از خبرگزاری بلومبرگ مدعی شدند که این خبرگزاری به نقل از دیپلمات‌های اتحادیه اروپا گزارش داده که موانع احیای برجام می‌توانند ظرف ۷۲ ساعت برطرف شوند یا دیگر توافقی امکان‌پذیر نخواهد بود. آنها گفته‌اند که این امر مستلزم تصمیم‌گیری‌های سیاسی در سطح بالا در تهران و واشنگتن است، اما به نظر می‌رسد که تمایل دو طرف برای سازش با یکدیگر کم‌تر شده است.

پست بعدی

حمایت الحلبوسی از درخواست مقتدی صدر برای برگزاری انتخابات زودهنگام

ج آگوست 5 , 2022
اعتمادآنلاین| محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق با انتشار توییتی حمایت خود از درخواست مقتدی صدر، رهبر جریان صدر برای انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام به عنوان راه حل خارج کردن عراق از بن بست سیاسی را اعلام کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، وی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000