گرمای شدید هوا ۲۵ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد

اعتمادآنلاین|

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: بر اثر گرمای شدید هوا در شبانه روز گذشته ۲۵ نفر از شهروندان به خاطر گرمازدگی به بیمارستان‌ مراجعه کردند.

به گزارش تسنیم، حبیب حی‌بردر در این باره اظهار داشت: بر اثر گرمای شدید هوا در شبانه روز گذشته 25 نفر از شهروندان خوزستانی به خاطر گرمازدگی به بیمارستان‌های سراسر استان مراجعه کردند.

وی افزود: با مراجعه به موقع افراد گرمازده و اقدامات فوری کادر درمانی در اورژانس‌های بیمارستان‌ها، کل تعداد مراجعه‌کنندگان به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند و هیچ گونه بستری در بخش‌ها صورت نگرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز به راه‌های پیشگیری از گرمازدگی اشاره کرد و افزود: پوشیدن لباس‌های سبک با رنگ روشن، استفاده از کلاه‌های پهن، مصرف مقادیر مناسب مایعات (روزانه نوشیدن 8 لیوان آب در تابستان)، استفاده از غذاهای کم چرب، میوه‌ها و سبزیجات فیبردار و قرار نگرفتن در معرض تابش مستقیم آفتاب راه‌هایی هستند که می‌توانند در جلوگیری از گرمازدگی مفید واقع شوند.

پست بعدی

رستم قاسمی بانک‌هایی که وام نمی دهند را تهدید کرد

ج آگوست 5 , 2022
خانه ملت نوشت: وزیر شهرسازی با بیان اینکه اگر بانک‌ها تعهدات خودشان را در زمینه تسهیلات مسکن انجام ندهند، طبق قانون اقدام می‌کنیم، گفت: قانون برای بانک‌هایی که به تکلیف خودشان عمل نکنند جریمه‌ای برابر۲۰ درصد تعهد انجام نشده، پیش بینی کرده است. رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000