دشمن در جنگ نرم برای تضعیف ارزش‌های دینی تلاش می‌کند

اعتمادآنلاین|

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از نمایشگاه فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی، تبلیغی، رسانه ای و امور خانواده اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با بیان اینکه هدف دشمن در جنگ نرم تسلط بر باورها و عقاید مردم به ویژه نسل جوان کشورمان است، گفت: دشمن در جبهه جنگ نرم و به مرور زمان تلاش می‌کند تا باورها و ارزش‌های دینی و فرهنگی ما را تضعیف کرده و تغییر دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از ارتش، وی افزود: ماموریت عقیدتی سیاسی در شرایط امروز و در مقابله با جنگ نرم دشمن، بسیار سخت، اثرگذار و ارزشمند است، بنابراین برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی باید با کیفیت و محتوای بسیار بالایی صورت پذیرد تا زمینه جذب و اثربخشی جامعه هدف به ویژه جوانان را فراهم کند.

معاون هماهنگ کننده ارتش اضافه کرد: برای مقابله با هجمه گسترده فرهنگی دشمن، باید با تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد و تجهیزات مناسب با تمام توان از رویکرد توسعه و تقویت فعالیت‌های عقیدتی سیاسی حمایت و پشتیبانی کنیم. معتقدیم با همدلی و هم‌افزایی می‌توان در جبهه جنگ نرم امروز در مقابل دشمن پیروز میدان باشیم.

وی با تقدیر از عملکرد و فعالیت‌های اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: جایگاه ستاد ارتش جایگاه بالایی است و به تبع آن عقیدتی سیاسی این ستاد نیز از جایگاه بالایی برخوردار است. الحمدلله رشد قابل ملاحظه‌ای نیز در سطوح مختلف فعالیت‌های این اداره شاهد هستیم که با حمایت و پشتیبانی سامانه فرماندهی باید توسعه و تداوم پیدا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد دهدار رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش نیز ضمن تشکر از حمایت‌های ارزشمند امیر دریادار سیاری در پیشبرد برنامه‌ها و فعالیت‌های عقیدتی سیاسی این ستاد، گزارشی از اهم فعالیت‌های این اداره در سال ۱۴۰۰ را ارائه کرد.

پست بعدی

افشاگری عجیب آذری جهرمی از دوره وزارتش / این که عرض کردم مزاح نبود

ج آگوست 5 , 2022
آذری جهرمی نوشت: به نظر می رسد که دنبال ساخت USB ملی هم بروند، اما درگاه اتصال آن را سه ضلعی یا مثلثی دربیاورند!

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000