رزمایش چین تهدیدی علیه تایوان نیست

اعتمادآنلاین|

«هوا چون ئینگ» امروز ( پنجشنبه ) با بیان اینکه ما برای دفاع از خود اقدام می کنیم، افزود: گروه هفت باید از واشنگتن می خواست که «نانسی پلوسی » رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان سفر نکند.

به گزارش خبرآنلاین، وی سفر «پلوسی» و همکاری واشنگتن با تایوان را برخلاف اصل چین واحد دانست و افزود: ما نمی پذیریم که گروه هفت به اصل چین واحد پایبند نباشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین ادامه داد: ما بارها مخالفت خود را با سفر پلوسی [ به تایوان ] و اینکه این سفر تهدیدی برای چین و تمامیت ارضی آن است را بیان کرده ایم.

وی تمرینات نظامی چین را تهدیدی علیه تایوان ندانست و افزود: گروه هفت به عنوان یک دیکتاتور عمل می کند.

در این پیوند، «وانگ یی» وزیر امورخارجه چین، سفر « نانسی پلوسی » رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان را اقدامی دیوانه وار، غیرمسئولانه و بسیار غیر عقلانی از سوی آمریکا توصیف کرد.

وانگ در حاشیه نشست وزرای خارجه « آ سه‌ آن » در کمبوجیه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه چین تمام تلاش‌های دیپلماتیک خود را برای اجتناب از بحران به کار گرفته است، افزود: اما هرگز اجازه نخواهد داد به منافع اصلی‌اش خدشه‌ای وارد شود.

وی افزود: تدابیر چین در زمان حاضر و آینده اقدامات ضروری و دفاعی پدافندی است.

وزیر امور خارجه چین با بیان اینکه این اقدامات به دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است، اظهار داشت: این اقدامات با هدف حفظ حاکمیت و امنیت ملی در راستای قوانین بین المللی و داخلی انجام می شود.

پست بعدی

تغییرات جدید کنکور ۱۴۰۲ اعلام شد

پ آگوست 4 , 2022
اعتمادآنلاین| کنکور۱۴۰۲ در نیمه اول تیر و در نیمه دوم دی برگزار خواهد شد. ثبت نام دوباره انجام می‌شود اما پذیرش یکبار انجام خواهد شد. به گزارش خبرآنلاین، یک نمره سوابق تحصیلی با بالاترین نمره دریافت میشود هر داوطلب اگر در دو آزمون شرکت کند دو نمره کنکور خواهد داشت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000