جلوی تجاوزات اسرائیل را بگیرید

اعتمادآنلاین|

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس چهارشنبه شب (دیشب) با «تور وینسلند» هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در امور صلح منطقه تلفنی گفت‌وگو کرد.

به گزارش فارس، بر اساس گزارش «رأی الیوم»، در این تماس درباره بستن گذرگاه‌های غزه، تجاوزات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، بازداشت‌ها و شهرک‌سازی صهیونیستی صحبت شد.

رژیم صهیونیستی برای سومین روز متوالی گذرگاه‌های «بیت حانون» و «کرم ابوسالم» و مسیرهای داخل شهرک‌های صهیونیستی در مجاورت غزه را بسته است.

بر اساس بیانیه حماس، هنیه در این تماس خواستار توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، توقف شهرک‌سازی و پایان یورش‌ها به مسجدالاقصی شد.

رهبر حماس همچنین سیاست سازماندهی ‌شده رژیم اسرائیل در محاصره غزه را مردود و محکوم دانست و خواستار ایفای نقش سازمان ملل برای توقف این جنایات شد.

وی از سازمان ملل خواست به مسؤولیت‌های خود در قبال رسیدن سوخت و دیگر نیازها به ملت فلسطین بویژه آوارگان عمل کند.

هنیه همچنین تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را مردود خواند و خواستار توقف این تهدیدات شد.

بامداد سه‌شنبه بود که نظامیان صهیونیست با حمله به اردوگاه جنین، یک فلسطینی را به شهادت رساندند و بسام السعدی را نیز بعد از مجروح شدن، بازداشت کردند.

همان شب سرایا القدس با اعلام بسیج عمومی نیروها و رزمندگانش در تمام اراضی فلسطین، گفت: «ما آماده‌ایم که اگر تجاوز متوقف نشود، با قدرت پاسخ دهیم».

پست بعدی

وضعیت «جیران» به کجا رسید؟

پ آگوست 4 , 2022
بررسی شائبه‌های مطرح شده در خصوص سریال «جیران» در مرحله اظهار نظر کارشناسان رسمی دادگستری است و امیدواریم به زودی دستور رفع توقف این سریال از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه اعلام شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000