ضارب سعید حجاریان در آموزش و پرورش سمت گرفت؟

اعتمادآنلاین|

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرده است که فرد مذکور هیچ ارتباط و سمتی در آموزش و پرورش شهر تهران ندارد و سرپرست فعلی معاونت آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران «سعید عسگری» از معلمان بومی منطقه ١٨ شهر تهران است.

به گزارش ایسنا، وی پیشتر مسئولیت هایی چون مربی قرآن مدارس، معاون پرورشی و فعالیت قرآنی در دارالقرآن آل یاسین منطقه ١٨ تهران را به عهده داشته است.

از دیگر فعالیت های وی می توان به داور و ناظر مسابقات قرآن فرهنگیان و دانش آموزان، نفر پنجم مسابقات قرآن فرهنگیان شهر تهران در رشته قصه گویی قرآنی، نفر اول مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان منطقه در رشته های اذان، قرائت، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، قصه گویی قرآنی و الگوی برتر تدریس نماز و کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه ١٨ اشاره کرد.

پست بعدی

افزایش ۱۰۰ هزار بشکه‌ای تولید اوپک پلاس در ماه سپتامبر

چ آگوست 3 , 2022
اعتمادآنلاین| بر اساس تصمیم امروز (چهارشنبه، ۱۲ مردادماه) نشست وزیران نفت و انرژی اوپک پلاس، تولید نفت خام کشورهای عضو این ائتلاف ۱۰۰ هزار بشکه در ماه سپتامبر افزایش می‌یابد. به گزارش ایرنا، به نقل از وزارت نفت، اوپک پلاس در واکنش به فروپاشی تقاضا در اوج بحران شیوع ویروس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000