مستمری سایر سطوح بازنشستگان تأمین اجتماعی اصلاح می‌شود

اعتمادآنلاین|

«محمدهادی زاهدی وفا» سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رئیس‌جمهور بر اصلاح میزان افزایش سنواتی مستمری سایر سطوح بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی تأکید دارند، افزود: بر این اساس «هیات وزیران» تصمیم‌گیری در این خصوص را به وزرای عضو هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی تفویض کرد.

به گزارش فارس، زاهدی وفا با اشاره به جلسات متعدد با نمایندگان بازنشستگان و مسئولان مربوط، به منظور اجرای دستور ریس جمهور تصریح کرد: برابر تفویض انجام شده و بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته و در پی پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی مقرر شد در چارچوب پایداری منابع و اعتبارات این سازمان، مستمری سایر سطوح اصلاح‌ شود.

پست بعدی

طالبان کشته شدن «الظواهری» را تأیید کرد

چ آگوست 3 , 2022
اعتمادآنلاین| یک منبع وابسته به دولت افغانستان در گفت‎وگو با شبکه خبری الجزیره تأیید کرد که «ایمن الظواهری» سرکرده گروه تروریستی القاعده در حمله هوایی آمریکا در مرکز کابل کشته شد. به گزارش ایسنا، در همین ارتباط، معاون نخست وزیر طالبان گفت: «حمله آمریکا به خانه‌ای در کابل (که الظواهری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000