خسارت ۵ هزار میلیارد تومانی سیل در بخش مزرن آباد چالوس

اعتمادآنلاین|

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه راه های مواصلاتی به تمام روستاهای بخش مرزن آباد بازگشایی شده است، خاطرنشان کرد: مشکلات مخابراتی برخی روستاها مرتفع شده و ۵۰ درصد زیرساخت راه های مواصلاتی که برای تعمیر و بازگشایی به یک ماه زمان نیاز داشت؛ با کمک قرارگاه سازندگی سپاه کربلا، راهداری و بخش خصوصی بازگشایی شده است.

به گزارش ایسنا، استاندار با بیان اینکه سیل ویرانگر چند روز گذشته موجب قطع راه های دسترسی ۲۴ روستای بالادست مرزن‌آباد به مناطق شهری شد و مشکلاتی را برای مردم این روستاها بوجود آورد، عنوان کرد: امروز موفق شدیم پس از عبور از رودخانه به روستاهای بالادست منطقه رفته و از نزدیک و به صورت میدانی از وضعیت موجود بازدید کرده و به طور مستقیم از شرایط مردم روستاهای بالادست مطلع شویم.

حسینی پور با اعلام اینکه حجم عملیات بسیار بالا است و مسیر ۶ کیلومتری در منطقه سیل‌زده واسپول در پیش‌رو قرار داد خاطرنشان کرد: این حجم از کار نیازمند زمان است تا مسیر برای حضور در منطقه تسهیل شده و کار شناسایی مفقودین هر چه سریع تر انجام شود.

وی ادامه داد: برآورد اولیه نشان می دهد، سیلاب حدود ۵ هزار میلیارد تومان خسارت اولیه در این بخش به بار آورده است.

پست بعدی

وزیر انرژی لبنان واردات سوخت از ایران را تایید کرد; هدیه ایران به لبنان است

چ آگوست 3 , 2022
اعتمادآنلاین| ولید فیاض، وزیر انرژی لبنان در پی اظهارات سید حسن نصرالله مبنی بر واردات سوخت از ایران از این امر استقبال کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، وی گفت که با توجه به بحران برق که تمام مردم لبنان از آن رنج می برند، این سوخت به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000