خرید و فروش داروهای کمیاب با جعل نسخه‌ها پزشکی

اعتمادآنلاین|

زن و شوهری با جعل نسخه‌های پزشکی داروهای کمیاب را از داروخانه‌ها می‌خریدند و در بازار آزاد می‌فروختند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو گشت‌زنی‌های هدفمند آغاز شد تا اینکه روز گذشته ماموران کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) از وقوع یک فقره سرقت توسط زن و مرد جوانی مطلع شدند و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی به شناسایی و دستگیری سارقان در یک عملیات پلیسی در محدوده حرم اشاره کرد و گفت: در بررسی‌های بیشتر از متهمان 4 دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه لپ‌تاپ سرقتی به همراه 3 نسخه پزشکی کشف شد.

فرمانده انتطامی شهرستان ری ادامه داد: با انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد این زن و شوهر سابقه‌دار و تحت تعقیب پلیس و مراجع قضائی به اتهام جعل نسخه‌های پزشکی هستند.

سرهنگ جلیلیان افزود: متهمان در پی‌جویی‌های انتظامی علاوه بر سرقت تلفن‌های کشف‌شده به جعل نسخه‌های پزشکی و تهیه داروهای کمیاب از داروخانه‌ها و فروش آنها با نرخ آزاد اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

پست بعدی

اگر دو سال سیل و زلزله نیاید جای تعجب دارد!/سیل کاملاً قابل مدیریت است

چ آگوست 3 , 2022
اعتمادآنلاین| علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سیل کاملاً قابل مدیریت است و نباید در مدیریت آن از مسیرهای هزینه‌بر اقدام کنیم. به گزارش ایرنا، علی سلاجقه روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت درباره سیل اخیر به خبرنگاران گفت: نحوه مدیریت حوادث مهم است و سیل کاملاً […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000