سجاد غریبی اصول دعوا کردن را هم بلد نیست

اعتمادآنلاین|

عرفان آهنگریان در خصوص مبارزه سجاد غریبی با حریف قزاقستانی و افتضاح به وجود آمده اظهار داشت: من هم مانند خیلی از مردم، مبارزه هالک ایرانی را در فضای مجازی دیدم. معمولا به این صورت است که وقتی شما در یک رقابت حرفه‌ای شرکت می‎کنید، تمرکز بر روی نام ورزشکار است، نه ملیت او؛ اما وقتی پسوند نامت "ایران" است، شرایط متفاوت و کشورت هم درگیر آن رقابت می‎شود.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: این فرد در رشته‌ای که تخصص نداشته، فعالیت کرد. البته نمی‌توان از او خرده‌ای گرفت. متاسفانه جامعه ما به این سمت رفته و بخش زیادی از مردم به دنبال درآمدزایی از چنین مسیرهایی در فضای مجازی هستند.

دارنده مدال طلای ووشو بازی‎های آسیایی گفت: او همه آبروی خود را برای به دست آوردن پول در دست گرفت. در واقع آبرویش را با پول معاوضه کرد و در ازای از دست دادن آن، پولی را به دست آورد. متاسفانه این فرد با پسوند "ایرانی" بودن، آبروی کشور را هم هزینه کرد.

آهنگریان گفت: اعتقاد دارم اگر بحث ایرانی بودن پسوند نام او نبود، سایر موارد به خودش ارتباط داشت. به نظرم او جرمی مرتکب نشده است اما با فاکتور از موضوع پسوند "ایرانی" در جایی که می‎توان به او ایراد گرفت، فریب مردم و دروغگویی است که البته این موارد بسیار زشت و ناپسند است.

وی عنوان کرد: من هم مانند همه تصاویر او را در فضای مجازی دیدم و متوجه شدم فردی بسیار قوی هیکل و درشت اندام است؛ ما وقتی تصاویر واقعی او منتشر شد، متوجه شدم او بیشتر در زمینه گرافیک و تدوین متخصص است.

قهرمان ووشو ایران خاطرنشان کرد: متاسفانه جامعه ما در حال حرکت به این سمت و دنبال کردن افراد پوچ در فضای مجازی است. امیرحسین زارع، قهرمان کشتی جهان و دارنده مدال المپیک، در شبکه اجتماعی اینستاگرام چیزی حدود 150 هزار تعقیب کننده دارد و این فرد یک میلیون. این غم انگیز است که نسل جوان توانایی تفکیک قهرمان واقعی و مجازی را ندارد، در هر صورت جامعه امروز ما عاشق سرگرمی است و این افراد یک سرگرمی بیش نیستند.

آهنگریان خاطرنشان کرد: حریف قزاق این فرد مجازی هم رزمی‌کار نبود. نه تنها من، بلکه هر رزمی‎کار ایرانی در هر وزنی از رشته‎های ووشو، کاراته، تکواندو، بوکس و هر رشته رزمی دیگری با سجاد غریبی رقابت کند ، برنده از مسابقه خارج می‎شد. غریبی نه تنها چیزی از رزمی و مبارزه نمی‎داند، بلکه با اصول اولیه دعوا هم آشنایی ندارد. در هر صورت امیدوارم که سرش به سنگ خورده باشد و از این مسیر خارج شود. متاسفانه برخی او را همراهی و به جای اینکه به مسیر صحیح هدایتش کنند؛ از او سوء استفاده می‌کنند و باعث ایجاد چنین احساس ناخوش‌آیندی می‎شوند.

پست بعدی

اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز اختلال در اینترنت انجام خواهد شد

س آگوست 2 , 2022
اعتمادآنلاین| روز گذشته از حدود ساعت 13، اختلال در اینترنت و تماس تلفنی آغاز شد. پس از دقایقی، شرکت مخابرات اعلام کرد بروز این اختلال به دلیل آتش‌سوزی در حوضچه مخابرات منطقه 8 تهران است. پس از آن اقدامات لازم برای رفع اختلالات آغاز شد. به گزارش تسنیم، سازمان تنظیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000