کارت زرد مجلس به وزیر ورزش و جوانان

اعتمادآنلاین|

نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی سوال احمد راستینه نماینده شهرکرد و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان، پس از عدم اقناع نماینده مذکور، از پاسخ‌ های وزیر با ۱۱۲ رأی موافق، ۱۲۰ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۳ نماینده حاضر در جلسه از توضیحات وزیر قانع نشدند.

به گزارش خبرورزشی، سیدمجتبی محفوظی عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس متن سوال را به شرح زیر قرائت کرد: در اجرای ماده (۲۰۷) آیین‌نامه داخلی مجلس، سؤال فوق‌ در جلسه رسمی روز سه‌شنبه مورخ ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ ‌کمیسیون با حضور نمایندگان عضو کمیسیون، نماینده سؤال‌کننده و وزیر مطرح‌ و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سؤال کننده از پاسخ های ارائه شده وزیر، کمیسیون قلمرو سؤال را ملی تشخیص داده و مستند به بند (۳) ماده (۲۰۷) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش سؤال جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی ارسال می‌شود.

وی افزود: قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان پس از دوازده سال از تشکیل این وزارتخانه در شهریور سال ۹۹ به تصویب رسید و بر اساس قانون حداکثر شش ماه پس از تصویب این قانون باید آیین نامه اجرایی آن نوشته می شد که متاسفانه تا کنون ارایه نشده است.

پست بعدی

پخش اثر ایرانی در اسرائیل، ممنوع است

س آگوست 2 , 2022
معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی تأکید کرد حضور فیلم‌های ایرانی در جشنواره‌های رژیم صهیونیستی ممنوع است و تخطی از این امر به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000