منافع عراق در اولویت قرار گیرد

اعتمادآنلاین|

هادی العامری رئیس ائتلاف فتح امروز دوشنبه از جریان صدر و چارچوب هماهنگی شیعی خواستار غلبه منطق عقل، خردورزی و خویشتنداری در تصمیم گیری ها شد و بر اهمیت اولویت دادن به منافع عراق از طریق گفتگوی جدی و سازنده تاکید کرد.

به گزارش مهر، به نقل از المیادین، العامری در بیانیه‌ای افزود: در حالی که رسانه‌ها به تشدید اوضاع دامن می‌زنند و به حضور گسترده در اعتراضات فراخوان می‌دهند، بار دیگر خالصانه درخواست خود را از برادران در جریان صدر و چارچوب هماهنگی اعلام می‌کنم که منطق عقل، خردورزی و خویشتنداری را در اولویت خود قرار دهند.

العامری اظهار داشت: ملت عزیز عراق از دهه هفتاد قرن گذشته در راه وطن جانفشانی کرده است و مسئولیت ممانعت از هر گونه خونریزی بر عهده همه است.

بر همین اساس «چارچوب هماهنگی» در عراق روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که «مردم اصیل عراق، طوایف شریف و نیروهای شأن اجازه هیچ گونه تخطی از قواعد قانون اساسی به یک گروه سیاسی که نماینده همه مردم عراق نیست، نخواهند داد.»

چارچوب هماهنگی تاکید کرد: ما اعلام می‌کنیم که در دفاع از حقوق شهروندی، مشروعیت کشور، روند سیاسی، قانون اساسی و همه نتایج قانونی آن در کنار مردم هستیم و با تمام توان از آنها دفاع می‌کنیم.

پست بعدی

اعلام آخرین آمار از قربانیان سیل تهران

د آگوست 1 , 2022
استاندار تهران از ۴۳ فوتی و ۳ مفقودی ناشی از سیل در استان تهران خبر داد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000