آخرین تلاش باشگاه منچستریونایتد برای جذب دی یونگ

اعتمادآنلاین|

آینده حرفه‌ای فرنکی دیونگ همچنان در هاله‌ای از ابهام است و در حالی که خود این هافبک هلندی مصمم به ادامه حضورش در این تیم است، مدیران باشگاه بارسلونا درصدد فروش او هستند. بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «اسپورت» چاپ کاتالونیا؛ دی‌یونگ اگر بخواهد در بارسلونا بماند باید دستمزد خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. در مقابل مدیران بارسا ترجیح می‌دهند پیشنهاد 80 میلیون یورویی منچستریونایتد را بپذیرند و او را بفروشند.

به گزارش تسنیم، نشریه «دیلی‌میل» انگلیس هم مدعی شد؛ باشگاه منچستریونایتد خود را آماده ارائه آخرین پیشنهادش به فرنکی دیونگ می‌کند، این در حالی است که پیش از این با باشگاه بارسلونا برای جذب این بازیکن به توافق رسیده است. طبق این گزارش؛ منچستر‌های حاضر هستند پاداش معوقه این هافبک بارسلونا که رقمی 20 میلیون یورویی است (گفته می‌شود او به خاطر عدم دریافت این پاداش از باشگاه بارسا با جدایی‌اش مخالفت کرده است) را پرداخت کنند و در کنارش دستمزد 450 هزار پوند در هفته را به این بازیکن پیشنهاد دهند.

ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا در پی برتری 2 بر صفر تیمش مقابل نیویورک ردبول در آخرین بازی تور پیش‌فصل آمریکا، در پاسخ به این پرسش که «فرنکی دیونگ در بارسلونا می‌ماند؟»، گفته بود: نمی‌دانم، خواهیم دید که چه می‌شود. هنوز تا بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی وقت باقی مانده است. اتفاقات زیادی در این مدت می‌تواند رخ دهد اما در حال حاضر همه بازیکنان عضوی از تیم هستند.

فرنکی دیونگ 25 ساله که تا پایان ماه ژوئن 2026 با بارسلونا قرارداد دارد، تاکنون در 139 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 13 گل زده و 17 پاس گل را از خود بر جا گذاشته است.

پست بعدی

باز هم فرودگاه مشهد، باز هم ترکیدگی لاستیک هواپیما

د آگوست 1 , 2022
اعتمادآنلاین| صبح امروز مدیر فرودگاه مشهد از ترکیدن 2 لاستیک هواپیمای شرکت سپهران به دلیل نقص فنی در چرخ هنگام ورود به پارکینگ فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد خبر داد. به گزارش تسنیم، این در حالی است که دیروز سازمان هواپیمایی کشوری در گزارشی مفصل دلیل عمده ترکیدن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000