روسیه در اقیانوس هند و دریای سرخ پایگاه دریایی ایجاد می‌کند

اعتمادآنلاین|

روسیه قرار است نقاط پشتیبانی دریایی در دریای سرخ و اقیانوس هند ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، روسیه قرار است نقاط پشتیبانی لجستیکی برای ناوگان نیروی دریایی در دریای سرخ و اقیانوس هند ایجاد کند. این در دکترین دریایی که در ۳۱ ژوئیه توسط ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امضا شد، بیان شده است.

این نقاط پشتیبانی لجستیکی در این مناطق برای حفظ و پشتیبانی حضور نیروی دریایی روسیه در خلیج فارس ضروری است. همچنین استفاده از زیرساختهای دولت‌های این مناطق به نفع فعالیت‌های دریایی فدراسیون روسیه پیش بینی شده است.

علاوه بر این، نقاط پشتیبانی لجستیکی در خارج از کشور قرار است در منطقه آسیا و اقیانوسیه تشکیل شوند. این پایگاه‌ها برای اعزام نیروهای دریایی روسیه و همچنین برای نظارت بر امنیت در دریاها ضروری هستند.

در این دکترین توضیح داده می‌شود که فقدان تعداد کافی پایگاه در خارج از روسیه برای کشتی‌ها و نیروی دریایی یکی از خطرات اصلی برای فعالیت‌های دریایی است.

روز یکشنبه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، احکامی را امضا کرد که دکترین دریایی و منشور کشتی‌های نیروی دریایی روسیه را تایید کرد.

مراسم امضا در ساختمان موزه دولتی تاریخ سنت پترزبورگ در قلعه پتروپاول قبل از شروع رژه اصلی نیروی دریایی برگزار شد.

پست بعدی

سرلشکر صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا:استراتژی نگاه به شرق منافاتی با شعار نه شرقی نه غربی ندارد

د آگوست 1 , 2022
ایسنا نوشت: قدرت نرم انقلاب اسلامی رژیم اسرائیل را احاطه کرده است و برخی از مقامات این رژیم نیز موضوع بهم ریختگی و افول این رژیم از درون را مطرح کرده‌اند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000