حجم خوبی از امکانات وارد شهر رفسنجان شد

اعتمادآنلاین|

احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز در حاشیه بازدید از زیرگذر رفسنجان اظهار کرد: بارش‌های فراوانی در منطقه در حدود ۱۲۵ میلی‌متر باریده و حجم زیادی از سیلاب از کوه‌ها و از سرچشمه به سمت شهر سرازیر کرده و وارد شهر شده است بخصوص از نیمه شب گذشته حجم آب‌ها بیشتر شد و موجب آبگرفتگی در شهر و روستاها شد.

به گزارش فارس، وی افزود: در این سفر از نزدیک بازدید کردیم که به آسیب‌دیدگان کمک کنیم که این مشکل زودتر رفع شود حجم خوبی از امکانات امروز وارد شهر شده است هم لجن‌کش هم کف‌کش واحدهای مهندسی و سایر امکانات در منطقه مستقر شده که کمک کنند که بتوانیم زودتر این مشکلی که برای مردم در شهر رفسنجان به وجود آمده برطرف شود.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: روستای کوثرریز از روستاهای آسیب‌دیده منطقه بود که قرار شده در ادامه خدماتی که هلال‌احمر، بسیج و گروه‌های جهادی انجام دادند یکی از شرکت‌های منطقه مسؤولیت گرفته و مستقر شود و مسائل را بررسی و به مردم کمک کند.

وی با اشاره به مدیریت استاندار و فرمانداری گفت: همه مسؤولان در سطح استان، سپاه، نیروی انتظامی، ارتش، هلال‌احمر و سایر دستگاه‌ها درگیر هستند که بتوانند این مشکل را برطرف کنند و ان‌شاءالله شاهد چنین مشکلی نباشیم.

وحیدی خاطرنشان کرد: برای اسکان اضطراری در بعضی از مراکز و فضاهای عمومی امکاناتی فراهم شده و مشکلات تغذیه اگر باشد هلال‌احمر آمادگی دارد که این مشکلات را بییند و حل کند.

وحیدی در خصوص سفر رئیس جمهوری به استان کرمان گفت: سفر در دستور کار است و اگر مشکلی نباشد احتمالا همین هفته بتوانند سفر کنند، این سفر فعلا قرار عقب نیفتاده و اوضاع و احوال را بررسی می‌کنیم تا نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

وی در خصوص خسارت باغات پسته نیز گفت: خسارت ارزیابی می‌شود و در وزارت جهاد کشاورزی مطرح و دولت تلاش خواهد کرد برای کاهش این خسارات کمک کند.

وحیدی در رابطه با سیل‌بند جیرفت نیز گفت: جزو دستورات رئیس جمهور بود کار شروع شده و جلو می‌رود کار مهم و اساسی‌ست و جزو کارهای جدی‌ست که دنبال می‌شود.

پست بعدی

اعضای هیات تفحص از سازمان تامین اجتماعی انتخاب شدند

ی جولای 31 , 2022
اعتمادآنلاین| ​فاطمه رحمانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز اعضای هیات تحقیق و تفحص از شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) مشخص شدند. به گزارش فارس، وی افزود: اسامی اعضای هیات تحقیق و تفحص از شرکت‌ سرمایه‌گذاری سازمان تامین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000