کلاهبرداری 500 میلیونی با یک پیامک

اعتمادآنلاین|

فردی که با ارسال پیامک جعلی سامانه ثنا 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، در پی شکایت شخصی مبنی بر برداشت 50 میلیون تومان از حساب وی، بررسی موضوع توسط پلیس فتا هرمزگان آغاز و مشخص شد فردی برای مالباخته پیامکی ارسال کرده و در آن نوشته است " علیه شما در دادسرای عمومی و انقلاب شکایت شده و جهت مشاهده متن شکواییه می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید."

این پیامک حاوی لینک جعلی بود و به محض کلیک‌کردن قربانی برای مشاهده شکوائیه، سیستم وی آلوده ‌شد و متهم توانست به حساب بانکی او دسترسی یابد و دست به سرقت بزند.

کارشناسان پلیس فتا استان هرمزگان در همان دقایق ابتدایی اقدامات لازم را انجام دادند و 50 میلیون تومان سرقتی به حساب فرد قربانی عودت شد.

پست بعدی

خطر سیلاب همچنان هرمزگان را تهدید می‌کند

ی جولای 31 , 2022
اعتمادآنلاین| مهرداد حسن‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: بارش‌ها در استان تا روز دوشنبه بویژه شهرستان حاجی‌آباد و توابع با احتمال بروز رگبار شدید باران همراه با رعد و برق و وقوع تگرگ، تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک ادامه دارد. به گزارش فارس، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000