ایران و حزب الله الگوی موفقی در ثمره توکل بر خداوند هستند

اعتمادآنلاین|

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز شنبه به مناسبت آغاز سال هجری قمری، تأکید کرد که منافقین در تلاش هستند امت اسلامی را به سوی وابستگی کامل سوق دهند.

​به گزارش فارس، الحوثی با بیان اینکه منافقین برای دنباله‌رو بودن مسلمانان، عادی‌سازی با رژیم موقت صهیونیستی را مطرح کردند، تصریح کرد، منافقین همچنین حرمتها و مقدسات امت اسلامی را در مکه، بیت الله الحرام و مناسک حج در عرفات زیر پا گذاشتند.

وی با اشاره به تلاش منافقان برای مهار مسلمانان و پذیرش نقض کرامت و مقدسات آنان، خاطر نشان کرد، نقض حرمت مقدسات به مسلمانان نشان می‌دهد که تلاش جدی برای مقابله با تلاشهای دشمنان، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

شبکه خبری المسیره به نقل از رهبر انصارالله گزارش داد، مقابله با تلاشهای دشمنان، یک تعهد ایمانی و اساسی برای عزت امت اسلامی و دین و دنیای آنان است.

وی با بیان اینکه ملتها و آزادگان مسلمان در ایران، فلسطین، عراق، سوریه و حزب الله، یک الگوی پیشرفته در ثمره توکل بر خداوند ارائه کرده‌اند، حزب الله را مصداق آیه شریفه (فإن حزب الله هم الغالبون) دانست.

رهبر انصارالله یمن پیش از این و به مناسبت عید غدیر، تأکید کرد، بزرگداشت عید ولایت، اهمیت بسیاری دارد و در واقع شکرگزاری به درگاه خداوند است؛ زیرا دین و نعمت را در این عید بر مردم کامل کرده است.

وی با بیان اینکه اصل ولایت، مانع از نفوذ دشمنان و منافقان در میان امت اسلامی می‌شود، تصریح کرد، امت اسلام، نیازمند اصل ولایت است تا با خطرات انحراف مقابله کند.

سید عبدالملک با اشاره به اینکه دشمنان و منافقان حاضر در امت اسلامی، تلاش دارند بر این امت و کانون‌های تصمیم‌گیر آن، مسلط شوند، خاطر نشان کرد، دشمنان همچنین می‌کوشند موقعیتی را به دست گیرند تا مسائل را به سود خود به پایان برسانند.

رهبر انصارالله ادامه داد: دشمنان و منافقان در پی تثبیت دیدگاه منفی و خصمانه در قبال امام علی (ع) در داخل امت اسلامی هستند؛ زیرا آنان در ایشان، اصالتی را دیدند که با دروغهای آنان مقابله می‌کند. آنان دشمنی بسیاری با کسانی دارند که با حضرت علی (ع) ارتباط دارند؛ زیرا مسیر ایشان در داخل امت، مانعی [برای دشمنان] است».

وی با بیان اینکه دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا حضرت علی (ع) را از امت اسلامی جدا کنند تا بتوانند هر چیزی را تحریف کنند، تصریح کرد: دشمنان اهمیت ارتباط با امام علی (ع) را درک می‌کنند. منافقان هم قصد دارند امت را تحت عناوین فریبنده‌ای مانند توافقات ننگین موسوم به ابراهیم، به صهیونیستهای یهودی متصل کنند. دشمنان امت و منافقان، می‌خواهند مسلمانان را به سمت دوستی با یهودیان و مسیحیان سوق دهند. این مسئله، با تعلیمات الهی، در تناقض است.

الحوثی با تأکید بر اینکه منافقان فردی را به عنوان خطیب عرفه انتخاب کردند که نماد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود، عنوان کرد: بهتر بود که حجاج وی را با سنگریزه [و در مراسم رمی جمرات] می‌زدند».

وی با بیان اینکه «رژیمهای مزدور، برای گمراه ساختن امت اسلامی در مسئله تعیین دوست و دشمن، تلاش می‌کنند»، در پایان خاطر نشان کرد: «این رژیمها، یهودیان را به گونه‌ای معرفی می‌کنند که امت باید رهبری آنان را بپذیرد و با دشمنان آنها، دشمنی کند.

پست بعدی

سقوط بیش از ۱۰۰ اصله درخت بلوط در اندیکا

ش جولای 30 , 2022
اعتمادآنلاین| احمد طهماسبی بیان کرد : سقوط این درختان در توفان ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده و این توفان در منطقه همچنان ادامه دارد . به گزارش ایرنا، وی افزود : پایش و بررسی میدانی جهت شمارش دقیق این درختان بعد از مساعد شدن هوا توسط محیط بانان انجام می […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000