مسئولان تدابیر لازم را برای ترمیم آسیب‌های سیل به کار ببندند

اعتمادآنلاین|

در پی حادثه خسارت‌بار سیل در بسیاری از نقاط کشور، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت به مصیبت‌دیدگان، از حضور سریع مسئولان و تلاش گروه‌های امدادی برای کمک به سیل‌زدگان تشکر کردند و ادامه این اقدامات و تلاش‌ها را خواستار شدند.

​به گزارش فارس، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه‌ی مهیب و خسارتبار سیل در بسیاری از نقاط کشور، جمعی از مردم عزیزمان را دچار آسیب‌های جانی و مالی و عاطفی کرده است. اینجانب با ابراز همدردی عمیق با همه‌ی آن عزیزان به مصیبت‌دیدگان این حادثه تسلیت عرض می‌کنم و از مسئولان محترم کشور تدابیر لازم را برای ترمیم آسیب‌ها مطالبه می‌نمایم. لازم می‌دانم از حضور سریع مسئولان در مناطق سیل‌زده و نیز از تلاش گروه‌های امدادی مردمی یا موظف برای کمک به سیل‌زدگان تشکر کنم. ادامه‌ی این اقدامات خداپسند و تلاش مستمر برای کاهش آثار این حوادث دردناک وظیفه‌ی همه‌ی ما است. توفیقات همگان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای

۸ مرداد ۱۴۰۱

پست بعدی

برای نخستین بار رخ می دهد / حضور ناوهای جنگی ایران در رژه نیروی دریایی روسیه

ش جولای 30 , 2022
فارس نوشت: ناخدا یکم «سرگئی راکاوسکاس» معاون فرماندهی ناو گروه خزر روسیه گفت، نکته مهم امسال، مشارکت ناوهای نیروی دریایی جمهوری آذربایجان و ایران خواهد بود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000