انتقاد لواندوفسکی به سران بایرن

اعتمادآنلاین|

مهاجم لهستانی بارسلونا از مدیران بایرن انتقاد کرد. او از حضور در آبی اناری‌ها خوشحال است.

به گزارش ایسنا، روبرت لواندوفسکی یک فصل دیگر با بایرن مونیخ قرارداد داشت اما این مهاجم لهستانی تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و با وجود مخالفت اولیه سران بایرن در نهایت به بارسلونا پیوست.

او به انتقاد از بعضی از مسئولان بایرن پرداخت و گفت: من احساس می‌کنم که در مکان مناسبی قرار دارم. بایرن تلاش کرد تا برای توجیه فروش من یک کارزار راه اندازد چرا که برای هواداران سخت بود که انتقال من با بارسلونا را توضیح دهند. دروغ‌های زیادی به من نسبت داده شد با این حال هواداران به شدت از من حمایت کردند.

مهاجم پیشین بایرن ادامه داد: زمان مناسب برای ترک بایرن فرا رسیده بود و باید تیم را ترک می‌کردم. من رابطه بسیار خوبی با هم تیمی‌های پیشین خود و کادر فنی تیم دارم و به شدت دلتنگ آن‌ها هستم با این حال از پیوستن به بارسلونا خوشحال هستم.

لواندوفسکی با ۵۰ میلیون یورو راهی بارسلونا شده است. او در دو بازی دوستانه برای این تیم به میدان رفته است اما موفق به گلزنی نشده است.

این مهاجم لهستانی روزهای درخشانی را با پیراهن بایرن مونیخ پشت سرگذاشت و توانست رکوردهای زیادی را به نام خود به ثبت رساند. بایرن برای جایگزینی این مهاجم گلزن با ماتیس تل پدیده ۱۷ ساله فرانسوی قرارداد امضا کرده است.

پست بعدی

انسداد ۱۴ محور مواصلاتی بخاطر سیل/ توصیه پلیس به شهروندان

ش جولای 30 , 2022
اعتمادآنلاین| سرهنگ محبی، معاون عملیات پلیس راه کشور با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی کشور بعد از بارندگی‌های اخیر گفت: تدابیر لازم به استان‌های سراسر کشور برای آمادگی در مقابله با سیل ابلاغ شده است. هر محوری که با رخ دادن بارندگی ناایمن شناخته شود و برای شهروندان و رانندگان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000