لبنان به برادران و دوستان خود چشم دوخته است

اعتمادآنلاین|

نشست چهارجانبه وزرای کشاورزی سوریه، اردن، عراق و لبنان با نظارت نجیب میقاتی، نخست وزیر پیشبرد امور لبنان در بیروت برگزار می شود.

به گزارش مهر به نقل از روسیاالیوم، این نشست به منظور بررسی روشهای تقویت مبادلات بازرگانی کشاورزی و غلبه بر موانع مربوط به رویه های قرنطینه گیاهی و دامپزشکی، حمل و نقل و ترانزیت و بحث امکان شکل گیری یک توافق چهارجانبه مشترک برگزار می شود.

میقاتی در سخنانی با اشاره به در اولویت بودن امنیت غذایی برای تمام کشورها بخصوص در سایه تحولات اخیر جهانی، گفت: لبنان که از مشکلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی رنج می برد، چشم به برادران و دوستان خود دوخته تا در این رنج کنارش بایستند تا بتواند دوباره به نقش محوری خود در خانواده عربی برگردد.

وی اعلام کرد که زمان آن رسیده است که با یک موضع واحد به اختلافات یک سویه پایان دهیم و تلاش خود را متوجه نخستین آرمان عربی، از طریق حمایت کامل از حقوق ملت فلسطین و حقانیت آن در تشکیل یک دولت به مرکزیت قدس کنیم.

پست بعدی

فرمانده کل سپاه : آمریکایی‌ها همه جا هستند جز ایران / فکر کنید ، چه قدرتی را شکست داده ایم

پ جولای 28 , 2022
تسنیم نوشت: سرلشکر سلامی با بیان اینکه آمریکا آنقدر ضعیف شده که عملا در متن سیاست‌های منطقه دیده نمی‌شود، گفت: بایدن به منطقه آمد تا بگوید هنوز خاورمیانه و جهان اسلام در اولویت سیاست خارجی اوست اما با دست‌های خالی به آمریکا بازگشت.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000