یک هیئت صهیونیستی امروز به روسیه می‌رود

اعتمادآنلاین|

یک هیئت صهیونیستی امروز به دستور یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و با هماهنگی مقامات روسیه برای بررسی پرونده آژانس مهاجرت یهودیان به مسکو سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، هاآرتص گزارش داد که در پی تشدید تنش میان روسیه و اسرائیل بر سر پرونده آژانس یهود، نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر امروز هیئتی را برای دیدار با مقامات روس به مسکو می‌فرستد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه تصمیم اخیر مسکو برای تعطیلی «آژانس یهود» را رویدادی حساس خواند که بر روابط تل‌آویو-مسکو تاثیر خواهد گذاشت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: روابط با مسکو برای اسرائیل اهمیت دارد و اقلیت بزرگ یهود در روسیه مهم هستند و این موضوع در تمامی گفتگوهای دیپلماتیک با آنها مطرح می‌شود.

اخیرا به دلیل موضعگیری‌های اسرائیل در جنگ اوکراین؛ روسیه به آژانس یهود فعال در این کشور دستور داد تا فعالیتش را متوقف کند.

آژانس مهاجرت یهودیان در سال ۱۹۲۹ تأسیس شد؛ این آژانس نقشی کلیدی در اسکان مهاجران یهودی در سرزمین‌های اشغالی ایفا می‌کند.

پست بعدی

دیدار و گفت‌وگوی پادشاه اردن و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در امان

چ جولای 27 , 2022
اعتمادآنلاین| ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن در دیدار با یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ضرورت ایجاد چشم‌انداز سیاسی برای دستیابی به صلحی عادلانه، جامع و پایدار بر اساس راهکار تشکیل دو کشور، تقویت امنیت، ثبات و توسعه منطقه‌ای که فلسطینی‌ها باید بخشی از آن باشند، تأکید کرد. به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000