فیلم های آرین وزیر دفتری و هومن سیدی در بخش افق‌های جشنواره ونیز

اعتمادآنلاین|

فهرست فیلم‌های حاضر در هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز در بخش افق‌ها در حالی اعلام شد که فیلم «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی در بخش اصلی افق‌ها به نمایندگی از سینمای ایران نخستین نمایش جهانی خود را تجربه خواهد کرد و فیلم «بی رویا» ساخته آرین وزیر دفتری نیز در بخش اکسترا (Extra) افق‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در فیلم «جنگ جهانی سوم» بازیگرانی چون محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی به ایفای نقش پرداخته‌اند و در خلاصه داستان این فیلم که اولین تجربه همکاری تنابنده با هومن سیدی است، آمده «من همونی هستم که لباس تنت کرد، آدمت کرد، بهت بها داد، من همونم…»

در فیلم سینمایی «بی‌رویا» ساخته آرین وزیردفتری هم طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی‌کرم‌رودی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند و تهیه‌کنندگی این فیلم نیز بر عهده هومن سیدی است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی«بی‌رویا» آمده است: مواجهه‌ی رویا با دختری بی‌نام‌ونشان، آغاز اتفاقاتی عجیب در زندگی رویا و بابک است…

هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز، قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان، از تاریخ ۳۱ آگوست تا ۱۰ سپتامبر (۹ تا ۱۹ شهریور) در ایتالیا برگزار می‌شود.

پست بعدی

تجلیل از رضا رویگری در صداوسیما

س جولای 26 , 2022
ایسنا نوشت: آیین رونمایی از فیلم مستند «تماشاگر بهار» همزمان با پاسداشت رضا رویگری، هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون برگزار می‌شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000