ترویج بی‌حجابی از برنامه‌های دشمن است

اعتمادآنلاین|

دهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه اطلاعاتی کشور به میزبانی سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

به گزارش فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در این مراسم ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه سیل اخیر استهبان گفت: هر چه بیشتر برای ترویج قرآن در جامعه تلاش کنیم، بر اقتدار جامعه اطلاعاتی و نظامی افزوده خواهد شد.

وی افزود: قرآن قدرت نرم ماست، برنامه‌ها، سیاست‌ها و راهبردهای ما را تعیین می کند، چون کلام الهی است و عظمتی که امروز نظام جمهوری اسلامی در دنیا دارد به واسطه قرآن است.

رئیس شورای هماهنگی اطلاعات گفت: دشمن در تلاش است که به ارزش‌ها، هنجارهای قرآنی و معنویت جامعه آسیب بزند و ترویج بی‌حجابی از برنامه‌های دشمن است که جامعه را از ارزش‌‌های قرآن جدا کند.

پست بعدی

از شروط خود برای توسعه ناتو کوتاه نمی‌آییم/حمله دهوک تروریستی بود

س جولای 26 , 2022
اعتمادآنلاین| رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در مصاحبه تفصیلی روز گذشته با شبکه خبری دولتی «تی.آر‌.تی»، درباره مواضع آنکارا در خصوص حمله اخیر علیه شمال عراق، توافقنامه انتقال غلات از اوکراین، تحولات سوریه، بزرگتر شدن دامنه ناتو، خرید نفت و …توضیح داد. حمله به دهوک تروریستی بود به گزارش فارس، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000