نمی خواهم در دولتی باشم که نتانیاهو در آن حضور داشته باشد

اعتمادآنلاین|

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه "کان" گفت: برعکس یائیر لاپید، نخست وزیر اسرائیل من قادر بودم با تمام احزاب از جمله ارتدوکسی‌های افراطی صحبت و همکاری کنم. من نمی‌خواهم در دولتی شرکت کنم که در کنار بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر پیشین اسرائیل باشم.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وی تأکید کرد که با یک ائتلاف حزبی با جدعون ساعر و گردهم آوردن بیشتر راست‌گرایان میانه‌روی افراطی‌ها و احزابی مثل "اسرائیل خانه ما" و "یمینا" به رهبری آیلت شاکید و حزب مرتز موافق است.

گانتس درباره پرونده اسرا گفت: اسرائیل همواره پرونده اسرا و مفقودشدگان در غزه را پیگیری می‌کند اما هنوز هیچ پیشرفتی در این زمینه حاصل نشده است و معتقدم که اسرا خدمات پزشکی دریافت می‌کنند؛ چراکه حماس می‌خواهد آن‌ها را زنده نگه دارد. ما به یک معامله کامل برای بازگرداندن سربازانمان از غزه نیاز داریم و این مسئله بسیار مهم است و برای آن تلاش خواهیم کرد.

پست بعدی

انتقاد نماینده مجلس از تیم مذاکره : مجلس ، کمترین اطلاعات را از روند مذاکرات دارد

س جولای 26 , 2022
ایسنا نوشت : نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: تعلل طرف‌های غربی در اجرای تعهدات خود، برجام را به بن‌بست کشیده و این به نفع طرف‌های غربی است که تا دیر نشده پای میز مذاکره بازگردند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000