«پوتین» در مراسم «آبه» شرکت نمی‌کند

اعتمادآنلاین|

دیمیتری پسکوف سخنگوی رسمی کرملین امروز دوشنبه اعلام کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برنامه‌ای برای مشارکت در مراسم تشییع جنازه شینزو آبه نخست وزیر فقید ژاپن ندارد. مراسم رسمی تشییع جنازه آبه پاییز برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، به نقل از وبگاه روسیا الیوم، وی افزود: رئیس جمهور روسیه قطعاً برای این مراسم به ژاپن نخواهد رفت و هنوز سطح مشارکت روسیه در این مراسم تعیین نشده و در آینده درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

گفتنی است شینزو آبه نخست وزیر سابق ژاپن اخیراً در یک حادثه تیراندازی از سوی یک مرد ژاپنی هدف قرار گرفت و کشته شد. روابط روسیه و ژاپن نیز در ماه‌های اخیر در اثر بحران اوکراین و مساله تایوان، خالی از تنش نبوده است.

پست بعدی

سلیقه شخصی ساترا مخاطبان را به سمت ماهواره برده است

د جولای 25 , 2022
مهدی صباغ‌زاده معتقد است اعمال سلیقه‌های شخصی که ساترا روی وی‌اودی‌ها اعمال می‌کند و تلویزیون هم نمی‌تواند یک برنامه جذاب بسازد، سبب تغییر ذائقه مخاطبان می‌شود و آن‌ها را به سمت تماشای ماهواره هدایت می‌کند. مهسا بهادری: نزاع میان صداوسیما و وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی بر سر نظارت و صدور مجوز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000