مرگ سارق کابل بر اثر برق‌گرفتگی

اعتمادآنلاین|

سارقی که با همدستی دوستش قصد سرقت از پست فشار قوی برق را داشت دچار برق‌گرفتگی شد و جانش را از دست داد.

به گزارش همشهری، مأموران پاسگاه انتظامی ترکمانچای میانه واقع در استان آذربایجان‌شرقی با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از یک مورد برق‌گرفتگی مطلع و برای انجام بررسی‌های بیشتر راهی محل حادثه شدند. آنها در محل حادثه با جوانی روبه‌رو شدند که هنگام سرقت کابل از پست برق فشار قوی دچار برق‌گرفتگی شده و جانش را از دست داده بود و فرد دیگری که همدست او بود نیز دچار مصدومیت شد. در این شرایط پیکر قربانی حادثه به پزشکی قانونی و فرد مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ محمدتقی سلطانی، فرمانده انتظامی شهرستان میانه با اعلام جزئیات این حادثه گفت: در محل پست برق آلات و ادوات جرم در کنار فرد فوت شده کشف و قصد او برای سرقت محرز شد.

به‌گفته وی تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد.

پست بعدی

آماده باش تیم‌های امداد و نجات هرمزگان/ سیل در راه است

د جولای 25 , 2022
اعتمادآنلاین| مهرداد حسن‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی درباره احتمال وقوع سیل در استان تمام همه نیرو‌های امدادی در حالت آماده باش هستند. به گزارش فارس، وی افزود: همچنین نیرو‌های امدادی، خدماتی و فنی در حوزه همه فرمانداری‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000