پاداش وسوسه‌انگیز برای آقای سرمربی

اعتمادآنلاین|

بر هیچ‌کسی پوشیده نیست که برای باشگاه منچستریونایتد بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا اهمیت بسیاری دارد، چرا که همین حالا و با حضور در لیگ اروپای فصل بعد دردسرهای بسیاری را متحمل شده‌اند، از جمله تردید کریستیانو رونالدو در ماندن در اولدترافورد.

ناکامی دوباره

به گزارش خبرورزشی، اما نشریه «سان» در همین راستا خبری جالب منتشر کرده و آن‌هم مبنی بر پاداشی است که به اریک تن‌هاخ در صورت رساندن شیاطین‌سرخ به لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد به این سرمربی هلندی تعلق می‌گیرد. به این ترتیب که تن‌هاخ اگر تیمش را بین ۴ تیم بالای جدول قرار بدهد یا این که قهرمان لیگ اروپا شود که جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد، ۳ میلیون پوند پاداش دریافت خواهد کرد. این در حالی است که سرمربی پیشین آژاکس در اولین فصل حضورش در لیگ برتر انگلیس ۱۷۵ هزار پوند در هفته حقوق خواهد گرفت که به نسبت به حقوق بسیاری از شاگردانش که بیش از این مبلغ دریافت می‌کنند، کم به نظر می‌رسد.

انگیزه

دستمزد سالانه تن‌هاخ در منچستریونایتد ۹ میلیون پوند است که نصف مبلغی خواهد بود که پپ گواردیولا در باشگاه همشهری یعنی منچسترسیتی می‌گیرد. با این حال قرارداد این سرمربی ۵۲ ساله مملو از انگیزه‌هایی است که باعث می‌شود او مصمم به رساندن تیمش به ۴ تیم برتر انگلیس باشد. البته این پاداش‌ها برای باشگاه منچستریونایتد در مقابل ضرری که در صورت نرسیدن به لیگ قهرمانان خواهد خورد، ناچیز است. اگر دوباره مثل فصل قبل نتوانند راهی لیگ قهرمانان شوند با سیاه‌چاله ۹۰ میلیون پوندی روبه‌رو خواهند شد.

حامیان مالی

بر اساس قراردادی که باشگاه منچستریونایتد با آدیداس امضا کرده، اگر این تیم برای دومین فصل متوالی به لیگ قهرمانان اروپا نرسد ۲۵ میلیون پوند از این قرارداد را از دست خواهد داد.

دومین حامی مالی که در قراردادش بندی مهم مبنی بر حضور در لیگ قهرمانان گنجانده «تیم ویور» اسپانسر اصلی تیم اول باشگاه است. پاداش‌هایی که در قرارداد با این شرکت آمده در صورت بازی نکردن در لیگ قهرمانان اروپا تا ۴۷ میلیون پوند از مبلغ قراردادشان را کم خواهد کرد.

تعداد دیگری از حامیان مالی ثانویه منچستریونایتد هم قراردادهایی مرتبط با بازی در معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره اروپا دارند. علاوه بر آن ضررهایی هم از درآمد تلویزیونی و جوایز خواهند خورد.

نقل‌وانتقالات

در حال حاضر بزرگ‌ترین ضرر را منچستریونایتد در نقل‌وانتقالات دیده است. تلاش آن‌ها برای جذب فرنکی دی‌یونگ هافبک محبوب تن‌هاخ و ستاره بارسلونا تبدیل به یک حماسیه تابستانی شده است و کریستیانو رونالدو هم می‌خواهد از جمع شیاطین‌سرخ جدا شود تا در لیگ قهرمانان بازی کند.

اگر رونالدو به آرزویش برسد و بتواند به تیمی دیگر برود که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد، منچستریونایتد با شکستی ۶ رقمی مواجه خواهد شد. منابعی در اولدترافورد می‌گویند که حجم قابل‌توجهی از هوادارانی که پیراهن فصل جدید منچستریونایتد را درخواست کرده‌اند همچنان تمایل دارند نام و شماره رونالدو پشت آن حک شود. با این حال برخی هم با باشگاه تماس گرفته‌اند که پیراهن‌شان با شماره و نام رونالدو را تعویض کنند.

مسئله فروش پیراهن هم تبدیل به معضل عجیبی شده. از طرفی عکس رونالدو همچنان روی بیلبورها هست، از طرف دیگر بعد از جدایی پل پوگبا بیشترین فروش پیراهن به فوق‌ستاره پرتغالی تعلق گرفته است.

عجایب منچستریونایتد با نرسیدن به لیگ قهرمانان اروپا ادامه دارد و باید به باشگاه حق بدهیم که ۳ میلیون پوند پاداش برای رساندن تیم به لیگ قهرمانان اروپا برای سرمربی هلندی در نظر بگیرد.

پست بعدی

اقدام عجیب گل‌محمدی بعد از قرار دادن بازیکنانش در لیست خروج

ی جولای 24 , 2022
اعتمادآنلاین| پرسپولیس یکی از تیم‌هایی بود که نقل‌و انتقالات را خیلی توفانی و پرسروصدا شروع کرد. این باشگاه با جذب پشت‌سر هم ستاره‌های نامداری همچون علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و سعید صادقی حسابی هوادارانش را به وجد آورد و خیلی زود لقب «کهکشانی‌ها» را از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000