موضع گیری دوحه درباره مذاکرات هسته ای ایران

اعتمادآنلاین|

وزارت امور خارجه قطر، بعدازظهر امروز (جمعه)، در ارتباط با تماس تلفنی اخیر «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران و «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» همتای قطری او بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مهر، به نقل از العربی الجدید، وزارت امور خارجه قطر تاکید کرد که در این تماس تلفنی، به روابط دوجانبه دو کشور، تحولات مربوط به مذاکرات هسته‌ای و همچنین آخرین تحولات منطقه و پاره‌ای از مسائل مورد اهتمام مشترک پرداخته شد.

وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد وزیر امور خارجه این کشور در این تماس تلفنی تأکید کرده است که کشور قطر در تلاش برای حمایت از گفتگوهای احیای توافق هسته‌ای به منظور دستیابی به یک توافق عادلانه برای همه است و نگرانی‌ تمامی طرف‌ها را در نظر دارد.

پست بعدی

دستور وزیر صمت برای رسیدگی فوری به حادثه معدن ارزوئیه

ج جولای 22 , 2022
اعتمادآنلاین| سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، دیروز در پی حادثه معدن ارزوئیه کرمان، ضمن پیگیری موضوع در تعامل با استاندار کرمان و فرماندار ارزوئیه، مدیرکل صمت استان کرمان و معاونت معدنی را مامور کرد تا فوراً و در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کرده و پیگیری‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000