عملیات مرصاداوج صحنه ناکامی منافقین و استکبار بود

اعتمادآنلاین|

محمود نورپور امام جمعه شهرگلستان، ظهر امروز در خطبه‌های آیین نماز عبادی سیاسی جمعه گلستان، اظهار کرد: واقعه مباهله هم همچون غدیرخم، سند حقانیت و فضیلت اهل بیت (ع) و حقانیت تشیع است.

​به گزارش فارس، نورپور گلستان با اشاره به سالروز عملیات مرصاد در پنجم مرداد، افزود: در عملیات مرصاد که به عنوان آخرین عملیات و رزمی که در دوران 8 سال دفاع مقدس اتفاق افتاد، منافقان کوردل با حمایت ارتش عراق طی یک برنامه طراحی شده قصد داشتند در عرض 33 ساعت تهران را فتح کنند، که با ایثارگری دلاورمردان و رزمندگان جانبرکف اسلام توطئه آنها نقش برآب شد و شکست خوردند.

وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: منافقین کوردل و مزدوران استکبار جهانی ۶ روز بعد از پذیرفتن قطعنامه ۵۹۸ توسط کشورمان، با همه استعداد و توان عملیات خود را از غرب کشور شروع کرده و وارد شهرهای سرپل ذهاب و اسلام آباد شدند، ولی با مقاومت نیروهای جان بر کف اسلام بویژه شهید صیاد شیرازی مواجه شده و هزاران کشته و مجروح دادند و در اجرای برنامه های خود ناکام ماندند.

امام جمعه گلستان با تاکید براینکه عملیات مرصاد اوج صحنه ناکامی منافقین کوردل و ایادی استکبار جهانی بود، گفت: منافقانی که دستشان به خون بیش از 17 هزار انسان بیگناه آغشته است، امروز با بقایای نیروهای پیر و فرتوت و درمانده عجوزه خود در آلبانی نفسهای آخر خود را می کشند و درحال فتنه گری سایبری علیه نظام اسلامی هستند، که ان‌شاءالله با مقاومت و مقابله فرزندان شهید صیاد شیرازی مواجه شده و حیات خبیثه این گروهک پلید و پست در عرصه مجازی هم پایان خواهد یافت.

وی با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه، بیان کرد: نماز جمعه ذکر الله، وحدت آفرین، پایگاه اسلام و نظام و مردم بوده و تریبون نماز جمعه تریبون عموم و توده مردم است.

نورپور ادامه داد: نماز جمعه یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی است که از بدو شروع تا امروز خدمات بزرگی به نظام اسلامی و مردم عزیز ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس و در دوران سازندگی و در صحنه‌های دفع فتنه‌های مختلف بدخواهان و دشمنان نظام و انقلاب در عرصه روشنگری و جهاد تبیین ارائه داده است.

وی ضمن گرامیداشت سالروز نزول سوره هل أتی در شأن اهل بیت (ع)و روز تکریم خانواده و بازنشستگان و تبریک سالروز مباهله، گفت: جریان واقعه مباهله هم همچون غدیرخم، سند حقانیت و فضیلت اهل بیت (ع) و حقانیت تشیع است و بیش از 60 تن از علمای اهل سنت تصریح کرده اند که آیه 61 سوره آل عمران در باره اهل بیت (ع) نازل شده است.

پست بعدی

پرداختن به مسئله عفاف و حجاب در فضای مجازی نباید کمتر از فضای حقیقی باشد

ج جولای 22 , 2022
اعتمادآنلاین| مصطفی باقری‌بنابی در آیین عبادی سیاسی خطبه‌های نماز جمعه بناب با اشاره به ضرورت اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در خصوص حجاب در جامعه اظهار کرد: استکبار جهانی تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت فضای مجازی حجاب را در جامعه کم‌رنگ کند، از این‌رو از مسؤولان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000