کندوان یک‌طرفه می‌شود

اعتمادآنلاین|

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره آخرین وضعیت محورهای استان، اظهار کرد: تردد خودروها در مسیرهای خروجی محورهای هراز و کندوان پرحجم شد که باتوجه به ورودی‌ها انتظار داریم بر حجم ترافیک افزوده شود.

به گزارش فارس، وی با اشاره به ترافیکی روان در محورهای سوادکوه و کیاسر، افزود: همچنین شاهد بارش باران در محور سوادکوه و لغزندگی سطح جاده هستیم که لازم است سرعت مطمئنه مورد توجه قرار گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: معمولا روزهای پایانی هر هفته شاهد بالا رفتن حجم ترافیک در محورهای شمال هستیم که این موضوع بار ترافیک پایان هفته را در مسیرهای خروجی شمال افزایش می‌‌دهد.

جهان‌تاب در ارتباط با محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال، تصریح کرد: باتوجه به پیش‌بینی ترافیک بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی طی روزهای پایانی هفته در محورهای شمال در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلر،کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدسدنی تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محور کندوان دو ساعت آینده یک‌طرفه می‌شود، یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: البته اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان نیز براساس وضعیت ترافیک خواهد بود که در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌شود.

پست بعدی

عکس | پوشش خبرساز خبرنگار روس در پشت صحنه مصاحبه با وزیر ارتباطات

ج جولای 22 , 2022
تصویری فراگیر از مصاحبه خبرنگار روسی با وزیر ارتباطات در مسکو را ببینید. منبع: خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000