این مربی فوتبال 25 بازیکن را یکجا اخراج کرد

اعتمادآنلاین|

پس از ناکامی النصر در کسب جام داخلی طی دو فصل اخیر و نرسیدن به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ که هنوز به اتمام نرسیده، مدیران دست به تغییرات روی نیمکت تیم زدند و رودی گارسیا را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

به گزارش خبرورزشی، در همین خصوص گارسیا انقلاب بزرگی را در النصر آغاز کرده است. روزنامه الریاضیة در این خصوص و به نقل از منابع خود فاش کرد که مدیریت فوتبال باشگاه النصر امروز به بازیکنانی که از فهرست حضور در اردوی اسپانیا حذف شده اند، خبر خواهد داد.

همین منابع اعلام کردند ۲۵ بازیکنی که از حضور در اردوی ماربلا اسپانیا محروم شده اند، تمرینات خود را از هفته آینده در مقر باشگاه آغاز خواهند کرد. این بازیکنان یا باید به تیم های دیگر قرض داده شوند، یا با پرداخت مبلغی فروخته شوند و یا برای فسخ دو طرفه به توافق برسند.

الریاضیة خاطرنشان کرد که رودی گارسیا سرمربی جدید تیم پس از بررسی گزارش های فنی در مورد آنها تایید کرده است که در فصل آینده نیازی به این بازیکنان ندارد. پیش بینی می شود برای بازیکنان اخراجی که در تمرینات ریاض حضور خواهند داشت یک مربی تمرین دهنده در نظر گرفته شود.

پست بعدی

وضعیت بد مالی صدای بازیکنان پرسپولیس را درآورد

چ جولای 20 , 2022
اعتمادآنلاین| درحالی که نقل و انتقالات پرسپولیس پس از شروع خوب در پنجره تابستانی، سرعت کندی به خود گرفته و حتی می شود گفت که به نوعی متوقف شده، برخی خبرها حاکی از آن است که تنها یک بازیکن پیش پرداخت گرفته و بقیه بازیکنان به امید گرفتن پیش پرداخت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000