خبر اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان تهران تکذیب شد

اعتمادآنلاین|

در پی انتشار خبری مبنی بر اعمال محدودیت های کرونایی در استان تهران به دستور استاندار، اداره کل اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استاندار تهران طی اطلاعیه ای این خبر را تکذیب کرد؛ متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

به گزارش فارس، در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر اعمال برخی محدودیت های کرونایی در استان تهران به دستور استاندار تهران؛ به اطلاع شهروندان شریف استان تهران می رساند، اعمال هرگونه محدودیت کرونایی در گرو طرح این موضوع و اتخاذ تصمیم در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و تایید نهایی از سوی ستاد متناظر ملی است و هرگونه اخبار مربوطه از طریق پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران و سایر رسانه های رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

پست بعدی

اتحادیه اروپا آماده کاهش ۱۵ درصدی مصرف گاز می‌شود

چ جولای 20 , 2022
اعتمادآنلاین| اتحادیه اروپا همزمان با نگرانی از توقف عرضه گاز روسیه، در حال بررسی طرحی برای کاهش ۱۵ درصدی داوطلبانه مصرف گاز طبیعی در کشورهای عضو این بلوک است. به گزارش ایسنا، قرار است اتحادیه اروپا طرح مربوط به نحوه کاهش مصرف گاز در کشورهای عضو این بلوک را به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000