عیسی کلانتری از مدیریت اجرایی احیای دریاچه ارومیه برکنار شد

اعتمادآنلاین|

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز چهارشنبه (۲۹تیر) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در جلسه هیات دولت به منظور پیشرفت بودجه سال ۱۴۰۱ و برخی از پیش بینی گزارشی از سوی سازمان برنامه و بودجه قرات شد که تدابیری هم به منظور احکام بودجه اتخاذ شد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: گزارشی از وضعیت و پیشرفت دریاچه ارومیه و اقداماتی که درباره احیای دریاچه صورت گرفت امروز در هیات دولت ارائه شد و مدیر اجرایی احیای دریاچه ارومیه که آقای عیسی کلانتری بودند برکنار شدند و استاندار آذربایجان غربی به دبیر کارگروه و مدیر اجرایی احیای دریاچه انتخاب شدند همچنین استاندار آذربایجان شرقی به عنوان عضو کار گروه شدند.

سخنگوی دولت گفت: تسویه یک میلیون و سیصد هزار میلیارد ریال از مجموعه دیون به سازمان تامین اجتماعی، بنیاد شهید و بازنشستگی کشور از سوی دولت با اختصاص سهام صورت گرفت که این امر باید مسیر خودش را طی و به صورت ریال در اختیار این سازمان ها قرار بگیرد.

در حال تکمیل…

پست بعدی

نه تنها بازار مسکن بلکه تمام زندگی مردم به برجام گره خورده

چ جولای 20 , 2022
ایلنا نوشت :عضو هیات مدیره مشاوران املاک با بیان اینکه بازار مسکن به طور مستقیم به موضوع برجام ارتباط دارد، گفت: نه تنها بازار مسکن بلکه تمام زندگی مردم به برجام گره خورده و شاهد آن هستیم که با انتشار کوچک‌ترین خبری از برجام، بازار ارز و دلار از آن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000