بنی گانتس لبنان را تهدید کرد

اعتمادآنلاین|

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت: اسرائیل آماده است تا کارهایی در جهت شکوفایی همسایگانش انجام دهد و تمام مدت آمادگی دارد تا در جهت حفاظت از شهروندانش فعالیت کند. ما در تمامی عرصه‌های هوایی، دریایی، زمینی و جنگ الکترونیک آمادگی داریم.

به گزارش ایسنا، به نقل از آرتی عربی، یائیر لاپید، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز امروز (سه‌شنبه) در بازدید از منطقه نظامی شمالی و مرزهای لبنان به همراه بنی گانتس مدعی شد: عملیات‌های حزب‌الله، لبنان و سلامت شهروندانش را در معرض خطر قرار می‌دهد. ما به دنبال تقابل نیستیم اما رفتارهای خصمانه حزب‌الله را نیز نمی‌پذیریم.

وی در ادامه عنوان کرد که این رژیم آماده مقابله با هرگونه تهدیدی می‌باشد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اینباره گفت: هرکس بخواهد حاکمیت ما را نقض کند و به شهروندان‌مان آسیب برساند فورا درخواهد یافت که مرتکب اشتباه بزرگی شده است.

پست بعدی

«جعبه سیاه نظام» ، سکوت خود را پایان می دهد ؟ / پشت پرده طرح جدید مجلس علیه دولت روحانی

س جولای 19 , 2022
آفتاب‌نیوز نوشت : زیباکلام گفت: امیدوارم طرح تحقیق و تفحص از «عملکرد نهاد ریاست جمهوری دولت روحانی» انجام شود و ای کاش ، آقای روحانی نیز در طرف مقابل پاسخ‌های خود را بگویند، زیرا اگر آقای روحانی به این بحث‌ها جواب بدهند تا خیلی خوب مشخص شود که آیا اصرار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000