بحران انرژی در اروپا طی چند دهه گذشته بی‌سابقه است

اعتمادآنلاین|

خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی، از فشار بر نظام انرژی اروپا در نتیجه گرمای شدید در این منطقه خبر داد و نوشت: وضعیت کنونی، امتحانی برای نظام انرژی اروپاست تا معلوم شود توان تحمل افزایش تقاضا در زمستان را دارد.

به گزارش ایرنا، بلومبرگ به تاثیرگذاری گرما بر عملکرد تمامی بخش‌ها از جمله کاهش سطح آب رودخانه‌ها و پایین آمدن راندمان نیروگاه‌های هسته‌ای اشاره کرد و افزود: تحت تاثیر جنگ اوکراین، اروپا در حال تجربه بدترین بحران انرژی در دهه‌های گذشته است و در صورت افزایش دما، ممکن است نظام انرژی کنونی نتواند پاسخ‌گوی نیازها باشد و شرایط برای ذخیره انرژی، جهت زمستان آینده فراهم نشود.

این رسانه غربی به تصمیم‌گیران حوزه انرژی در قاره سبز پیشنهاد کرد در سیاست‌های گذشته که مبتنی بر تلاش جهت گرم کردن خانه‌ها در زمستان بود، تجدیدنظر کنند و سیاستی را در پیش بگیرند که منابع انرژی کافی برای مقابله با گرما در تابستان را نیز فراهم کند.

پست بعدی

رابطه با ایران دارای سابقه طولانی و آینده درخشان است

س جولای 19 , 2022
اعتمادآنلاین| دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز سه‌شنبه گفت که تماس‌های روسیه با ایران پراکنده نبوده، بلکه مسیر بلندمدت سیاست خارجی این کشور است. به گزارش ایرنا، به نقل از خبرگزاری تاس، پسکوف در گفتگو با کانال یک روسیه اظهار داشت: همکاری با ایران ماهیت پراکنده ندارد، بلکه مسیر بلندمدت سیاست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000