شرایط توافق صلح با اوکراین را مسکو تعیین خواهد کرد

اعتمادآنلاین|

دیمیتری مدودف، رئیس‌جمهور پیشین روسیه سه‌شنبه (۱۹ ژوئیه) گفت که مسکو در اوکراین پیروز خواهد شد و شرایط را برای توافق صلح آینده با کی‌یف تعیین خواهد کرد.

به گزارش فارس از رویترز، مدودف که اکنون نایب رئیس شورای امنیت روسیه است، در پستی در تلگرام نوشت: روسیه به تمام اهداف خود دست خواهد یافت. صلح محقق خواهد شد – طبق شرایط ما.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه همواره تاکید دارد که اهداف عملیات نظامی این کشور در اوکراین محقق خواهد شد. پوتین اخیراً طی نشست خبری توضیح داد: نیروهای روسیه در عملیات ویژه در اوکراین به اهداف خود دست می‌یابند. هدف نهایی عملیات ویژه حفاظت از دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند.

ارتش روسیه با هدف کمک به جمهوری‌های دونباس در مقابل حملات اوکراین پنجم اسفندماه به این کشور حمله کرد و از آن زمان بارها مقام‌های روس گفته‌اند که به هیچ عنوان زیرساخت‌های غیرنظامی اوکراین را هدف قرار نمی‌دهند و به دنبال اشغال این کشور نیستند و تنها به دنبال نازی‌زدایی و خلع سلاح اوکراین هستند.

از طرف دیگر کشورهای اروپایی و غربی به ویژه ایالات متحده با تشدید فشار تحریم‌ها علیه فدراسیون روسیه و عرضه انواع سلاح‌های سبک و سنگین به کی‌یف، نه تنها گامی در جهت پایان دادن به جنگ اوکراین برنداشتند بلکه بیش از پیش به آتش درگیری‌ها در این کشور دامن زده‌اند.

پست بعدی

ببینید | اعلام موارد اتهامی مصطفی تاجزاده؛ اجماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور و تبلیغ علیه نظام

س جولای 19 , 2022
اتهام مصطفی تاجزاده اجتماع و تبانی به قصد امنیت کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام است. در ۱۷ تیرماه قرار تامین از نوع بازداشت موقت در زندان اوین برای ایشان صادر شده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000