دلیل عدم واگذاری برخی واحدهای مسکن مهر پرند اعلام شد

اعتمادآنلاین|

احمد رضایی در پاسخ به این پرسش که دلیل عدم تحویل واحد مالکانی که آورده خود را تکمیل کرده و حدود یکسال است که اقساط وام مسکن مهر را پرداخت می‌کنند، چیست، اظهار کرد: در زمان حاضر واحدهای 4 بلوک 11، 12، 13 و 15 بین 98 تا 99 درصد پیشرفت دارد.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: برای تحویل این واحدها اعلام کرده‌ایم که هیئت مدیره بلوک مراجعه کند تا پس از تحویل مشاعات کارهای مربوط به تحویل نیز انجام شود.

وی افزود: این در حالی است که هیئت مدیره بلوک‌ها هنوز برای انجام کارهای مربوط به تحویل مراجعه نکرده‌اند.

مسئول تحویل واحدهای مسکن مهر سایبر همچنین از وجود مشکل در تحویل برخی واحدهای این طرح خبر داد و گفت: حدود 12 واحد نیز به دلیل این‌که در سیستم سایبر ثبت نشده فعلا قابل واگذاری به متقاضیان نیست.

رضایی بیان کرد: تا حداکثر یکماه آینده این مشکل حل می‌شود و مالکان پس از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده که کمتر از 5 میلیون تومان خواهد بود می توانند واحدهای خود را تحویل بگیرند.

پست بعدی

ارزشگذاری سهام ایران‌خودرو و سایپا، تا یکی دو هفته دیگر

س جولای 19 , 2022
اعتمادآنلاین| «آرش محبی‌نژاد» با اشاره به جلسه اخیر قطعه سازان با وزیر صمت، افزود: آن‌طور که وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده، قیمت‌گذاری سهام شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و دارایی‌هایشان از سوی تیم‌های مختلف کارشناسی با سرعت در حال انجام بوده و در مراحل پایانی خود است. به گزارش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000