درخواست فلسطین از آمریکا برای اعمال فشار بر اسرائیل جهت توقف شهرک‌سازی‌ها

اعتمادآنلاین|

محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز گفت، مسئولان اسرائیلی به محض پایان سفر جوبایدن، رئیس جمهور آمریکا به منطقه از تصویب طرح‌های جدید شهرک سازی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی واشنگتن را به توقف این طرح‌های شهرک سازی در سرتاسر کرانه باختری فراخواند و آنها را موجب نابودی راه حل دو کشوری دانست.

اشتیه گفت، توقف شهرک سازی باید فوری و طبق قطعنامه‌های مشروع بین المللی باشد تا از حق ملت فلسطین در تشکیل کشور مستقل حمایت کند.

بایدن روز جمعه در کنفرانس خبری با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در شهر بیت لحم واقع در جنوب کرانه باختری اعلام کرده بود که گزینه راه حل دو کشوری در حال حاضر هدفی بسیار دور است.

پست بعدی

افسوس برای شمشیربازی ایران/ پاکدامن در یک قدمی مدال جهانی متوقف شد

د جولای 18 , 2022
اعتمادآنلاین| مرحله یک چهارم نهایی شمشیربازی سابر قهرمانی جهان مصر برگزار شد و ملی پوش ایران موفق به شکست حریف مطرح خود نشد. به گزارش ایسنا، علی پاکدامن با درخششی که در قهرمانی جهان داشت تا مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی جهان پیش آمد اما در این مرحله با اختلاف […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000