شورای نگهبان محافظ اسلامیت و جمهوریت نظام است

اعتمادآنلاین|

سیدناصر موسوی لارگانی با اشاره به سالگرد تاسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان محافظ اسلامیت و جمهوریت نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه نقش بیش از ۴۰ساله آیت الله جنتی در این شورا ستودنی است، افزود: آیت الله جنتی از سال ۵۸ با حکم امام(ره) و سپس رهبر انقلاب عضو شورای نگهبان شد و از سال ۷۱ دبیر شوراست. اگر زحمات این مرد خدایی مقابل غربزدگان نبود، حتما انقلاب اسلامی به خطر می افتاد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت جایگاه شورای نگهبان گفت: تشریفاتی شدن چنین شورایی در انقلاب مشروطیت موجب انحراف و سپس افتادن انقلاب به دست منحرفان سیاسی شد که نهایتا از دل آن دیکتاتوری رضاخانی زاده شد؛ قدردان زحمات شورای نگهبان در پاسداری از اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی هستیم.

پست بعدی

ماکرون از بن زاید استقبال کرد

د جولای 18 , 2022
اعتمادآنلاین| محمد بن زاید، حاکم امارات که به فرانسه رفته است، با امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه مذاکراتی برگزار کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از اسکای نیوز، این نخستین سفر محمد بن زاید به فرانسه از زمان تصدی این پست در مه گذشته است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000