انتقاد وزیربهداشت از بی‌توجهی در استفاده از ماسک در هواپیما و وسایل نقلیه عمومی

اعتمادآنلاین|

بهرام عین‌اللهی با اشاره به بی‌توجهی نسبی ایجادشده نسبت به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: متاسفانه شاهد این هستیم که در اماکن عمومی نسبت به زدن ماسک کوتاهی می‌شود. این موضوع به طور خاص در هواپیماها مشاهده می‌شود که بسیار خطرناک‌تر است. فضای هواپیما بسته است، ویروس براحتی جابجا می‌شود و از محیط هواپیما نیز خارج نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: استفاده از ماسک مصوبه ماست و باید هواپیماها رعایت شود. البته مردم به علت گذر زمان و خسته شدن از برخی محدودیت‌ها کمی به پروتکل‌ها بی‌توجه شده اند و این مورد در برخی پروازها مشاهده می‌شود.

وزیر بهداشت درباره پروتکل‌های بهداشتی در زمینه پرکردن لاین صندلی‌ها در هواپیما گفت: فعلا مصوبه ای در این باره وجود ندارد و تنها چیزی که باید رعایت شود و اجرای آن نیز کار سختی نیست زدن ماسک است.

پست بعدی

وزیر خارجه سوریه به تهران می‌آید

د جولای 18 , 2022
اعتمادآنلاین| خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه فردا (سه شنبه) به تهران سفر خواهد کرد. به گزارش ایسنا، بر اساس این گزارش، این سفر درحالی انجام می شود که قرار است فردا ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه به میزبانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000