فدراسیون با اخلال‌گران نظم در تیم ملی برخورد می‌کند

اعتمادآنلاین|

سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از ابقای اسکوچیچ و سکوت سنگین اعضای کمیته فنی که صلاحیت این مربی را رد کرده بودند، گفت: «با اخلال‌گران نظم تیم ملی برخورد می‌کنیم.»

به گزارش خبرورزشی، او به یک نکته مهم دیگر هم اشاره کرد؛ «اگر تیم ملی با اسکوچیچ در جام جهانی نتیجه نگیرد، هیئت رئیسه پاسخگو خواهد بود.»

مشخص نیست اخلال گران نظم در تیم ملی چه کسانی هست؟ آیا در خود تیم و فدراسیون فوتبال، افراد دیگری هم پیدا می شوند که در نظم و انضباط موجود اخلال کنند؟

به نظر می رسد اعضای هیئت رئیسه باید به سادگی اخلال گران را پیدا کنند و به جای استفاده از زبان تهدید، کشفیات تازه خود را در اختیار افکار عمومی قرار بدهند.

قول و قرار پاسخگویی هیئت رئیسه فدراسیون پیرامون پاسخگویی در خصوص نتایج تیم ملی (در جام جهانی) نیز یک امر بدیهی است؛ مگر این تصمیمات را چه کسانی برای تیم ملی گرفتند؟ مردم و رسانه ها که در این زمینه ها دخل و تصرفی ندارند…

گوی و میدان در اختیار همین اعضا است؛ آنها بودند که مقابل تصمیم کمیته فنی ایستادند و رای به ابقای اسکوچیچ دادند. در نتیجه حتی اگر اسکوچیچ برکنار هم می شد، باز مسولیت این پاسخگویی بر عهده هیئت رئیسه بود؛ چه رسد به الان که بار مسولیت سنگین نتایج تیم ملی در جام جهانی بر دوش آنها سنگینی می کند.

این دوستان حتی اگر خودشان هم نخواهند، اتوماتیک وار نزد افکار عمومی باید پاسخگو باشند؛ راه میان بر هم وجود ندارد!

پست بعدی

نماینده مجلس : باید از برجام دل بکنیم /اعتمادی به غربی‌ها نداریم

د جولای 18 , 2022
مهر نوشت:عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به هیچ وجه نسبت به نتیجه مذاکرات دوحه خوشبین نیستیم، چرا که سابقه بدعهدی آمریکا و کشورهای غربی عضو برجام بسیار طولانی است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000