مسکو آماده مرحله بعدی حمله در اوکراین می‌شود

اعتمادآنلاین|

وادیم اسکیبیتسکی، سخنگوی اطلاعات ارتش اوکراین روز گذشته بیان کرد که نه تنها حمله‌های موشکی از هوا و دریا انجام می‌شود بلکه می توان شاهد گلوله باران در طول خط تماس و در طول خط مقدم بود.

به گزارش ایرنا، وی همچنین افزود که استفاده فعال از هوانوردی تاکتیکی و بالگردهای تهاجمی دیده می‌شود.

ارتش اوکراین اعلام کرد که روسیه به نظر در حال دسته‌بندی واحدهای ارتش خود برای حمله به سمت اسلویانسک (یک شهر مهم در منطقه دونتسک) است. کی‌یف مدعی است که دست کم ۴۰ نفر در جریان بمباران روسیه به مناطق شهری در سه روز اخیر کشته شدند.

مسکو می‌گوید که از تسلیحات با دقت بالا برای نابودی زیرساخت‌های ارتش اوکراین و محافظت از امنیت خود استفاده می‌کند. این کشور بارها هدف قرار دادن غیرنظامیان را رد کرده است.

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه به واحدهای ارتش دستور داده تا عملیات را برای جلوگیری از حمله‌های اوکراین به شرق و دیگر مناطق تحت کنترل مسکو تشدید نمایند.

پست بعدی

کسی که فلسفه خوانده حالا می‌خواهد گفت‌وگوی سیاسی کند!/ ظلمی بالاتر از این نمی‌شود که فردی بدون علم و تجربه برای مذاکرات برود

ی جولای 17 , 2022
اعتمادآنلاین| مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نتایج یکدستی مجلس و دولت گفت: بنده معتقد هستم که یا باید سنت پیامبر را اجرا و حرف خدا را گوش کنیم یا تجربه علمی را بپذیریم، این اقداماتی که در حال حاضر انجام می‌شود نه سنت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000