لزوم نظارت اصناف و مسئولان مربوطه برای تولید البسه مناسب در کشور

اعتمادآنلاین|

سردار احمد وحیدی در اولین همایش سراسری سازمان اطلاعات فراجا ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های مجموعه فراجا و کارکنان خدوم آن در راستای تحکیم ولایت اظهار داشت: ولایت نقطه کانونی برای حرکت در مکتب عزیز اسلام است که تجلی آن در غدیر است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر تحکیم امر غدیر تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا، وزیر کشور گفت: فراجا در بسیاری از حوزه ها پیشگام و پیشقدم بوده و در حوزه امنیت اخلاقی که جزو ماموریت های مهم این فرماندهی است، نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

وی در ادامه مطالب فوق عنوان کرد: همه ما خوشحال و خرسند هستیم که خداوند متعال چنین منت بزرگی را برعهده ما قرار داده و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای مسئولیت هستیم.

وزیر کشور به موضوع مهم امنیت و نقش فراجا و تداوم آن در جامعه اشاره و عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدون امنیت معنا ندارد؛ گسترده ترین شکل امنیت در قالب و قامت فراجا تحقق پیدا می کند.

وحیدی گفت: سازمان اطلاعات فراجا چشم بیدار این فرماندهی است، چرا که با اشراف اطلاعاتی تمامی تحرکات دشمن را رصد و کنترل می‌کند.

وی تاکید کرد: شما برادران عزیز نسبت به تمامی مسائل درک عمیق دارید و موفقیت شما در ماموریت های محوله خود مبین این موضوع است.

جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور فراجا با بیان اینکه محور پلیس هوشمند، "اطلاعات" است، تصریح کرد: "اطلاعات" نقطه تحول و آغاز است، در واقع امروز اطلاعات در عملکرد شما تبلور دارد؛ بنابراین سازمان اطلاعات نقطه آغاز هوشمندی و تحول در فراجا است.

وحیدی با بیان اینکه دشمن در تمامی حوزه ها از جمله اجتماعی، اخلاقی، فضای مجازی و … برنامه های وسیعی طراحی کرده است، گفت: با هوشمندی و هوشیاری شما عزیزان برنامه های دشمنان پیش بینی و خنثی و اقدام اطلاعاتی و عملیاتی شما سربازان گمنام موجب یأس و ناامیدی دشمن در رسیدن به اهداف‌شان شده است.

اهمیت موضوع ساختار تحول گرایانه در فراجا

وی با اشاره به اهمیت موضوع ساختار تحول گرایانه در فراجا تصریح کرد: تحول در ارکان اطلاعاتی فراجا می تواند علاوه بر شناسایی بهینه نقاط کانونی تهدید، موجبات ایجاد تحول موثر در سایر سازمان ها نیز باشد.

آغاز بی هویتی و فروپاشی غرب ناشی از نگاه غیراخلاقی و غیرمعنوی به انسان است

وحیدی به موضوع مهم عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: بسیاری از افراد در تلاش هستند که موضوع عفاف و حجاب را به عنوان موضوعی شخصی مطرح کنند در حالی که تجلی هویت اسلامی – انقلابی در سیمای اجتماعی خودش را نشان می دهد اما دشمن در صدد است این سیمای اجتماعی را کم اثر نشان دهد.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: آغاز بی هویتی و فروپاشی غرب ناشی از نگاه غیراخلاقی و غیرمعنوی به انسان است. در واقع سرآشیبی هولناکی که تمدن غرب در آن گرفتار شده ناشی از این نگاه است.

بانوان ما به اهل بیت عشق می ورزند

جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور فراجا با تاکید بر اینکه عفاف و حجاب مصوبه و قانون است که باید اجرایی شود، تصریح کرد: دشمنان خارجی و برخی عناصر داخلی تلاش می کنند که با این موضوع به جنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیایند اما هرگز اجازه نمی دهیم دشمنان در این امر موفق شوند.

وحیدی تصریح کرد: مردم شریف ایران اسلامی و بانوان ما از بهترین ها در دنیا هستند و به انقلاب اسلامی و مکتب اهل بیت عشق می ورزند.

وی ادامه داد: بحمداله فراجا در تمامی حوزه های امنیتی اخلاقی و اجتماعی به خوبی عمل کرده و لازم است با قدرت بیشتر با مفاسد اجتماعی برخورد قانونی شود.

وحیدی با اشاره به تهدیدات دشمن در فضای مجازی تصریح کرد: بیشتر تحرکات دشمن در فضای مجازی شکل می گیرد و لازم است در این حوزه با امکانات وسیع تری اقدامات معاندان رصد و خنثی شود.

وی در ادامه به تاثیر تولید البسه مناسب تاکید کرد و اظهار داشت: اصناف و مسئولان مربوطه نظارت های بیشتری برای تولیدات البسه در کشور داشته باشند تا فرصت ایجاد انحراف فرهنگی از دشمنان سلب شود.

وزیر کشور ضمن قدردانی از عملکرد و فعالیت های فرمانده کل انتظامی کشور، کارکنان و تمامی دست اندرکاران که مسئولیت های مهمی را در این فرماندهی بر عهده دارند تصریح کرد: طبیعتا فراجا در بسیاری از حوزه ها پیشگام و پیشقدم بوده و در حوزه امنیت اخلاقی که جزو اولویت ها و کارکردهای مهم این فرماندهی است، نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز دولت و تمامی دستگاه های مربوطه نسبت به رعایت هنجارهای مطلوب اجتماعی حساس هستند، بایستی جلوی تمامی ناهنجارهایی که به ارزش های اجتماعی ضربه می زند، گرفته شود؛ البته مردم شریف ایران اسلامی خود به دنبال تحکیم هنجارها هستند و از ارزش های والای انقلاب اسلامی پیروی و پاسداری می‌کند.

وزیر کشور تاکید کرد: لازم است معدود افرادی که اگر در برابر اجرای قانون مقاومت می کنند در ابتدا ارشاد شوند، در صورت عدم اصلاح و یا عدم تمکین از قانون، با آنها برخورد قانونی شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور فراجا در ادامه مطالب فوق خاطر نشان کرد: البته فرماندهی کل انتظامی کشور در این حوزه مقدم است و باید سایر دستگاه های مربوطه نیز امروز بیش از پیش در این موضوع مهم همکاری و به وظیفه ای که در این راستا بر عهده دارند، عمل کنند.

پست بعدی

امنیت و توسعه در سایه نزاع وجود نخواهد داشت

ش جولای 16 , 2022
اعتمادآنلاین| شیخ تمیم امیر قطر در سخنانی در نشست جده عربستان گفت: نشست امروز در بحبوحه چالشهای امنیتی جامعه بین المللی برای تقویت همکاری برای ایجاد راهکارهایی برای مشکلات جهانی، برگزار می شود. به گزارش مهر، به نقل از الجزیره، وی افزود: امنیت و ثبات و توسعه در سایه نزاع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000